مجله سیم کارت

اکران آنلاین فیلم توسط همراه اول و تقدیر 1000 هیئت از همراه اول

0 42

همراه  اول اولین و بزرگ ترین اپراتور فعال در کشور است ، اپراتور همراه اول در کشور طرفداران زیادی دارد و سیم کارت همراه اول 0912 نیز بین سایر سیم کارت ها از طرفداران بیشتری برخوردار است . همراه اول اولین اپراتور در کشور است و دارای بیشترین شاخص رضایت در بین کاربران است . همراه اول برای مشترکین خود که سیم کارت همراه اول دارند اپلیکیشنی با نام همراه من ارائه داده است که کاربران از طریق آن می توانند به کلیه خدمات این اپراتور دسترسی پیدا کنند . "همراه اول" در زمان کرونا در کشور نیز اقدامات زیادی انجام داده است ، علاوه بر اپراتور همراه اول سایر اپراتور ها نیز در زمان کرونا اقدامت ارزشمندی انجام داده اند .

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، محرم و صفر امسال همراه اول با مشارکت « مؤسسه عقیق » با تخصیص اقلام بهداشتی و ماسک رایگان به هیئت‌ های مراسم های مذهبی ، در هر چه بهتر برگزار شدن مراسم‌ های عزای سید الشهدا ( ع ) کمک کرد . بیش از یک‌ هزار هیئت که در قالب این پویش و از طریق پنل خدمات عقیق از همراه اول اقلام بهداشتی دریافت کرده بودند ، در نامه‌ ای از دو مجموعه همراه اول و عقیق قدردانی کردند . همراه اول به‌ عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور تلفن‌ همراه ایران ، در راستای مسؤولیت اجتماعی ، در محرم و صفر امسال از هیئت‌ های مذهبی که به‌ صورت آنلاین نیز برنامه‌ های خود را پخش می کردند ، با ارسال اقلام بهداشتی و تأمین زیر ساخت‌ های پخش آنلاین مراسم‌ ها حمایت کرده بود .
همراه اول اقدامات زیادی در جهت رضایت کاربران خود بر می دارد علاوه بر اقدامات خود در زمان کرونا حالا در اقدامی جدید به اکران فیلم آنلاین پرداخته است . به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، اکران آنلاین این فیلم از طریق سایت « فیلمگردی » و دیگر پلتفرم ‌های اینترنتی از هفته جاری انجام می شود . همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی و توجه ویژه به مأموریت سازمانی خود برای ارائه خدمات غیر حضوری و دیجیتال از این فیلم سینمایی حمایت مالی کرده است . علیرضا کمالی ، حسن معجونی ، ویدا جوان ، شبنم گودرزی ، حمید رضا محمدی و نادر سلیمانی در « آبادان یازده 60 » ایفای نقش می ‌کنند . تازه‌ ترین محصول سازمان هنری رسانه‌ ای اوج ، روایتی متفاوت از غیرتِ مردم آبادان در شکست حصر این شهر در ابتدای جنگ با عراق است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.