مجله سیم کارت

ایرانسل همراه و همقدم مردم زلزله زده

0 18

ایرانسل همراه و همقدم مردم زلزله زده

با توجه به وضعیت کنونی که بر کشور غالب شده  است تمامی اپراتورهای تلفن همراه دست به کار شده اند تا به پاس قدردانی از هموطنان خود همراه و همقدم با آنها در تمام روزهای سخت باشند. ایرانسل نیز یکی از اپراتورهای سرشناس در کشور می باشد که با ارائه خدمات مختلف در حال یاری رساندن به هموطنان خود می باشد. این اپراتور در طی سالیان فعالیت خود شرایط مناسبی برای خرید سیم کارت در اختیار کاربران خود قرار داده است و همچنین با در نظر گرفتن قیمت سیم کارت مناسب روز به روز طرفداران  و کاربران بسیار ی را به سمت خود سوق می دهد.

همانطور که می دانید،  در هنگام وقوع هر حادثه ی احتمالی،  برقراری ارتباطات  یکی از اصلی ترین اقدامات تلقی می شود. در همین راستا و در طی زلزله بامداد روز جمعه، که در مناطق آذربایجان شرقی  و آذربایجان غربی،  میانه،  اردبیل و زنجان  رخ داده است دست بکار شد و همراه و همقدم مردم آسیب دیده  و داغدار مناطق فوق الذکر شد.  

اپراتور "ایرانسل"،  در طی اطلاعی ضمن تسلیت به مردم داغدار این منطقه،  اعلام کرد که شبکه این اپراتور  بصورت کامل برقرار بوده و در حال خدمت رسانی به هموطنان آسیب دیده این مناطق می باشد.

اپراتور ایرانسل اعلام کرد که انتقال ترافیک ارتباطی این اپراتور،  بدون هیچ قطعی و با پایداری کامل در حال خدمت رسانی می باشد.

لازم به ذکر است که این اپراتور همیشه در صحنه با تشکیل ستاد بحران در همان ساعات ابتدایی زلزله در حال ارائه خدمات  به مشترکین و هموطنان خود می باشد.  

شایان ذکر است که تاکنون هیچ قطعی و یا مشکل ارتباطی این اپراتور اعلام نشده است و این اپراتور با تمام قوا در تلاش است تا این حالت پایدار را حفظ نماید. ایرانسل همچنین اعلام کرده است که در صورت نیاز،  قادر می باشد از طریق رومینگ ملی،  به مشترکین  اپراتورهای سیم. کارت های دیگر در مناطق زلزله زده  خدمت رسانی نماید.

در واقع می توان گفت ایرانسل نیز هماننذ سایر اپراتور ها در تمامی شرایط بحرانی بوجود آمده در کشور در صحنه بوده و همراه و همقدم،  مردم کشور خود بوده است.  از اینرو در تلاش است تا بتواند در شرایط کنونی نیز فعالتر از گذشته ظاهر شده و به هموطنان  خود خدمات ارزنده ای ارائه نماید.

این در حالیست که اپراتورهای نوپای دیگر مانند شاتل موبایل سعی دارند تا با اعمال سیاست های خاص خود به میزان فروش بالایی بین مخاطبان دست یابند و طبق آمار بدست آمده خرید سیم کارت شاتل موبایل نسبت به قبل به مراتب بیشتر شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.