مجله سیم کارت

اینترنت رایگان ایرانسل برای دانش آموزان و معلمان در سال تحصیلی جدید

0 221

با توجه به همه گیری ویروس کرونا و شیوع بالا آن امسال نیز همانند سال گذشته دانش آموزان و دانشجویان باید به صورت آنلاین در کلاس های خود شرکت کنند . با این توجه که سال گذشته زمانی که کرونا شیوع پیدا کرد سال تحصیلی آغاز شد . دانش آموزان و دانشجویان با معلمان و اساتید خود آشنایی پیدا کرده بودند . این برقراری ارتباط از طریق اینترنت و فضای مجازی تا حد بسیار زیادی برای هر دو طرف آسان تر بود . ولی در آغاز سال تحصیلی جدید با توجه به این که این آشنایی در کار نیست . اپراتور ایرانسل که اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران است . اینترنت رایگان ایرانسل در جهت حمایت از دانش آموزان و معلمان اینترنت رایگان ارائه کرده است .

تا حدی این برقراری ارتباط سخت تر شد ولی فعلا همه ی ما مجبور هستیم تا زمانی که این ویروس شیوع پیدا می کند . درمانی برای آن نیست برای نجات جان خود و هموطنان خود رعایت کنیم . با توجه به این که دانش آموزان باید به صورت آنلاین در کلاس های خود حضور داشته باشند . افرادی که “سیم کارت ایرانسل” دارند می توانند از آن بهره مند شوند . افرادی که سیم کارت ایرانسل ندارند می توانند با خرید سیم کارت ایرانسل از آن استفاده کنند .

اینترنت رایگان ایرانسل برای دانش آموزان و معلمان در سال تحصیلی جدید

اپراتور “ایرانسل” که از بزرگ ترین و فعال ترین اپراتور های کشور است در شرایط همه گیری ویروس کرونا اقدامات زیادی را انجام داده است که قابل تقدیر است . ایرانسل به عنوان بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران ، برای تسهیل زندگی و آگاه سازی مشترکان درباره ویروس همه‌ گیر شدن کرونا ، اقداماتی برای آموزش آنلاین ، ارائه 100 گیگا بایت اینترنت ثابت رایگان ، دور کاری حداکثری کارکنان ، بستر سازی برای ایجاد جلسات برخی نهاد ها ، سازمان ‌ها و کسب و کار ها ، ارائه کمک نقدی به مراکز درمانی و نهاد های مرتبط با پیشگیری این بیماری ، رایگان کردن محتوا های ارائه در تلویزیون اینترنتی لنز ، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت ، افزایش درگاه‌ های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من و تغییر اعلان‌ های اطلاع رسان تماس‌ های شبکه را به نتیجه رساند .

در راستای فرهنگ سازی هر چه بیشتر برای در خانه ماندن مردم عزیز ایران . در جهت تأکید بیشتر برای دعوت به مقابله با شیوع بیماری کرونا . ایرانسل به طور موقت شناسه یا نام شبکه خود را از Irancell به maskbezanim-Irancell تغییر داد . و حالا با نزدیک شدن به سال تحصیلی 99 در راستای حمایت در راستای حمایت از دانش‌آموزان و آموزگاران و ایجاد دسترسی آسان به آموزش مجازی در شرایط کرونا ، اینترنت مصرفی در اپلیکیشن شاد برای تمامی کاربران رایگان خواهد بود . در طول استفاده از اپلیکیشن شاد ، اینترنت رایگان به صورت خودکار برای کاربران فعال می ‌شود .

 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.