مجله سیم کارت

اینترنت رایگان رایتل برای رایتلی ها

0 486

در شرایط کرونا کشور و با آغاز سال تحصیلی جدید و لزوم برگزاری کلاس های آموزشی به صورت آنلاین تقریبا تمامی اپراتور ها دسترسی به اپلیکیشن شاد را برای دانش آموزان رایگان اعلام کرده اند . دانش آموزان می توانند بدون خرید حجم اینترنت از این اپلیکیشن استفاده کنند . در واقع دانش آموزان با استفاده از سیم کارت های هر یک از اپراتور ها می توانند به صورت رایگان به اپلیکیشن شاد دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کند . اینترنت رایگان رایتل نیز برای استفاده از سامانه شاد در دسترس است . اپراتور های همراه اول ، ایرانسل و رایتل این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده اند . مشترکینی سیم کارت همراه اول ، “سیم کارت” ایرانسل و یا سیم کارت رایتل دارند ، دسترسی به اپلیکیشن شاد برای آن ها به صورت رایگان است .

اینترنت رایگان رایتل برای سامانه شاد

روابط عمومی شاتل موبایل اعلام کرد : استفاده از سامانه آموزشی شاد برای مشترکین رایتل به‌ صورت رایگان ، فراهم شده است . به گزارش روابط عمومی رایتل ، والدین ، دانش‌ آموزان و معلمان از طریق اینترنت رایگان رایتل می‌ توانند ، از اپلیکیشن شاد به صورت کاملا رایگان ، بهره‌ مند شوند . اپراتور رایتل با ارائه این خدمات اعلام کرد ، که دانشجویان هم می توانند با استفاده از سیم کارت رایتل” خود از طرح دانشجو که اپراتور رایتل ارائه کرده است استفاده کنند و از این طرح بهره مند شوند .

در واقع هدف اپراتور ها از ارائه این خدمات حمایت از دانش جویان ، دانش آموزان و معلمان است . اپراتور رایتل علاوه بر این خدمات ، خدمات زیادی را در حالی که جهان درگیر این ویروس است ارائه کرده است . همیشه در تلاش است که بهترین خدمات را به مشترکین خود ارائه دهد . حالا با اینترنت رایگان رایتل در استفاده از اپلیکیشن شاد برای دانش آموزن از آن ها حمایت کرده است . لذت درس آنلاین با اینترنت رایگان را برای آن ها فراهم کرده است .

این طرح شامل هدایای است ، هدایای ویژه این طرح شامل 25 گیگا بایت اینترنت پر سرعت است . هم چنین مکالمه و پیامک درون شبکه و نامحدود 90 روزه و 200 مگابایت اینترنت هدیه به مدت یک سال است .
دانشجویان عزیزی که تمایل به استفاده از این طرح را دارند . می توانند ، به وب سایت رایتل ( rightel ) قسمت طرح دانشجو و جوان مراجعه کنند . در این خصوص اطلاعات بیشتری کسب کنند .

طرح دانشجو رایتل

طرح دانشجو رایتل برای تمامی جوانان 18 تا 29 سال است و با ارائه کارت دانشجویی معتبر امکان پذیر است . این طرح شامل 25 گیگا بایت اینترنت رایگان رایتل 90 روزه است . هم چنین یک سال هر جمعه 200 مگا بایت اینترنت هدیه است . شامل مکالمه و پیامک درون شبکه نا محدود 90 روزه نیز است و هزینه استفاده از این طرح 20 هزار تومان است . هدایای 90 روزه طرح دانشجو 3 دوره 30 روزه است . در دوره اول 15+ 2 گیگا بایت اینترنت شبانه و دوره دوم و سوم شامل 2 گیگا بایت اینترنت 7 روزه +  2 گیگابایت اینترنت شبانه است .

طرح جوان رایتل شامل 15 گیگابایت اینترنت پر سرعت 30 روزه ، یک سال هر جمعه 200 مگابایت اینترنت هدیه و هزینه استفاده از این طرح 20 هزار تومان است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.