مجله سیم کارت

برگزاری سی و یکمین مسابقات بین المللی قرآن کریم، با حمایت همراه اول

0 27

سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، از امروز دوشنبه، پنجم خردادماه، با حمایت اپراتور اول تلفن همراه کشور، برگزار می شود.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام، امروز دوشنبه همزمان با شب مبعث پیامبر اکرم حضرت محمد(ص)، با حمایت همراه اول بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و خاورمیانه و با حضور رئیس جمهور و نمایندگان 75 کشور جهان در سالن اجلاس سران آغاز می شود.
در این دوره از مسابقات که تا 12 خرداد ماه ادامه دارد، شرکت کنندگان در دو رشته «حفظ» و «قرائت» قرآن کریم به مسابقه می پردازند. 10 داور خارجی، 5 داور ایرانی و نیز 3 نفر به عنوان هیأت رئیسه فنی، جهت داوری در این دوره از مسابقات انتخاب شده اند. طبق روال همه ساله قرار است در اختتامیه این مسابقات، شرکت کنندگان با مقام معظم رهبری دیدار کنند.
برگزاری هشتمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی، برگزاری همایش تجلیل از بانوان قرآنی و برگزاری 80 کارگاه و نشست تخصصی با حضور حافظان، قاریان و علاقمندان، از دیگر برنامه های جانبی این دوره از مسابقات عنوان شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.