مجله سیم کارت

بسته ترکیبی دهه ولایت همراه اول

0 138

همراه اول از اپراتور های بزرگ در کشور است که با توجه به اعیاد قربان وغدیر خم برای مشترکان خود طرح ویژه ارائه کرده است . علاوه بر اپراتور همراه اول اپراتور ایرانسل نیز برای مشترکین خود طرح ویژه عید تا عید را ارائه کرده است . “همراه اول” اولین اپراتور در کشور است و مشترکین زیادی دارد . حالا به مناسبت دهه ولایت 70 درصد تخفیف ویژه برای مشترکین خود که سیم کارت همراه اول دارند ارائه کرده است . کلیه مشترکینی که “سیم کارت همراه اول” دارند می توانند از تاریخ 11 مرداد ماه 1399 تا پایان روز 18 مرداد ماه 1399 اقدام به خرید و فعال سازی این هدیه ویژه نمایند . تمامی مشترکینی که جزو خانواده همراه اول  هستند می توانند بسته ترکیبی دهه ولایت همراه اول را تهیه کنند .

مشترکینی که سیم کارت همراه اول دائمی و سیم کارت همراه اول اعتباری و سیم کارت انارستانی دارند می توانند در این طرح همراه اول شرکت کنند . اقدام به خرید و فعال سازی کنند این هدیه ویژه یک طرح ترکیبی است که شامل حجم های مکالمه و اینترنت است .

بسته ترکیبی دهه ولایت همراه اول

مشترکین همراه اولی که تمایل به فعال سازی این طرح ترکیبی دارند . می توانند در تاریخ های اعلامی از طریق کد دستوری # 67 * 100 * اقدام به فعال سازی کنند . مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و سیم کارت همراه اول اعتباری و سیم کارت انارستانی می توانند با خرید یک طرح ترکیبی ویژه به مبلغ 1,800 تومان است . که به هزینه آن 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه می گردد .

ظرف مدت 24 ساعت از خرید طرح ، از 300 مگا بایت اینترنت + 30 دقیقه مکالمه درون شبکه که شامل “سیم کارت” همراه اول و تلفن ثابت است بهره مند گردند . هر مشترک در هر روز ، تنها یک بار می تواند این طرح را خریداری نماید . در هر یک از روز های دهه ولایت ( از 10 تا 18 مرداد ماه ) می توان یک طرح جداگانه خریداری نمود . این طرح ، به مدت 24 ساعت قابل استفاده می ‌باشد . از هر زمانی که مشترک هدیه را خریداری کند تا 24 ساعت بعد فرصت دارد از طرح استفاده نماید .

حجم 30 دقیقه مکالمه می تواند در چندین تماس مصرف شود . نیاز نیست که یک تماس 30 دقیقه ای باشد . امکان فعال سازی هم زمان این طرح با سایر طرح های مکالمه و اینترنت وجود دارد . ولی مشترک نمی تواند این طرح را همزمان با طرح ترکیبی دیگری فعال کند . این طرح ، رزرو یا تمدید خودکار ندارد . این هدیه در صورتی به اتمام می رسد که حجم هر دو بخش مکالمه و اینترنت آن به پایان رسیده باشد و یا مدت اعتبار طرح پایان یابد .

نحوه فعال سازی

مشترکینی که سیم کارت همراه اول ( MCI ) انارستانی دارند . باید از طریق کد دستوری # 66741 * 100* اقدام به فعال سازی کنند . برای استعلام وضعیت طرح کد دستوری # 66740 * 100 * و برای دریافت راهنما طرح از کد دستوری # 66749 * 100 * استفاده کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.