مجله سیم کارت

بسته هدیه ایرانسل برای عید سعید فطر

0 305

“ایرانسل” برای مشترکین خود ، طرح ویژه به مناسبت عید سعید فطر ارائه کرده است . اپراتور ایرانسل نیز با توجه به اتمام ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر برای مشترکین خود هدایایی اعلام کرد . طبق اعلام روابط عمومی ایرانسل هدیه عید سعید فطر ایرانسل شامل اینترنت هدیه بوده است . اپراتور ایرانسل نیز مانند سایر اپراتور ها در وب سایت خود این هدایا را اعلام کرد که طبق آن در روز های 4 و 5 خرداد مشترکین این اپراتور که “سیم کارت ایرانسل” دارند . می توانند از 1 گیگابایت اینترنت هدیه با اعتبار یک ساعته بهره مند شوند . این طرح ویژه اینترنت هدیه ایرانسل طی این دو روز فقط یک بار قابل فعال سازی و استفاده می باشد . به کاربران خود اعلام کرد که هر چه سریع تر نسبت به فعال سازی آن اقدام کنند .
این اپراتور برای فعال سازی این اینترنت هدیه کد دستوری در نظر گرفت .

هدیه عید سعید فطر ایرانسل

مشترکین می توانند برای فعال سازی این هدیه با شماره گیری کد دستوری # 1399 * اقدام کنند . از 1 گیگا بایت اینتر نت هدیه ویژه عید سعید فطر استفاده کنند . اپراتور ایرانسل همیشه مناسب با مناسبت ها و رویداد ها اقدام به ارائه بسته های ویژه می کند . تا رضایت مشترکین خود را جلب نماید و بر مشترکین خود اضافه کند . افراد می توانند با خرید سیم کارت ایرانسل از این خدمات استفاده کنند . تمام مشترکین ایرانسل که سیم کارت ایرانسل اعتباری و یا سیم کارت ایرانسل دائمی دارند می توانند از این بسته های ویژه استفاده کنند . اپراتور ایرانسل علاه بر این طرح 1 گیگابایتی ویژه ، طرح دیگری را نیز برای مشترکین خودارائه کرده است .

طرح هدیه عید سعید فطر ایرانسل ( irancell ) 3 گیگابایت اینترنت با قیمت تخفیفی ویژه است . که طبق آن مشترکین این اپراتور می توانند ، از تاریخ 4 خرداد تا 10 خرداد فقط با پرداخت 12 هزار تومان از طرح تخفیفی 3 گیگا بایتی اینترنت پر سرعت بهره مند شوند . به نکته باید توجه داشته باشد ، که این طرح صرف نظر از تاریخی که خرید و فعال است مهلت استفاده دارد .

مهلت استفاده هدیه

مهلت استفاده از این طرح تا پایان روز 10 خرداد می باشد . ایرانسل به کاربران خود اعلام کرد : با توجه به داشتن زمان برای این طرح هر چه زود تر طرح تخفیفی خود را خریداری کنند و از آن استفاده کند . ایرانسل نحوه ی خرید و فعال سازی این طرح را از طریق کد دستوری # 5 * اعلام کرد که طبق آن کاربران می توانند با وارد کردن کد دستوری اعلامی اقدام به فعال سازی کنند . مشترکین این اپراتور می توانند از طریق اپلیکیشن ایرانسل من نیز اقدام کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.