مجله سیم کارت

بسته هدیه روز مادر همراه اول

0 315

اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتو در ایران است . اولین اپراتوری است که فعالیت خود را در کشور آغاز کرده است . این اپراتور بزرگ مشترکین زیادی دارد و تقریبا 60 درصد سهم بازار سیم کارت را در دست دارد . همراه اول بیش از 100 میلیون “سیم کارت همراه اول” را واگذار کرده است . به دلیل داشتن مشترکین بالا در تلاش است تا بهترین و متنوع ترین خدمات را در اختیار آن ها قرار دهد .
بسته هدیه روز مادر همراه اول
در مناسبت ها و ردیداد ها همراه اول ( MCI ) هدایای متنوعی را به مشترکین سیم کارت های خود اهدا می کند . تا بتواند تا حد زیادی رضایت آن ها را جلب کند . یکی از خدمات ویژه همراه اول ارائه اپلیکیشن همراه من است . مشترکین می توانند از طریق این اپلیکیشن به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند .
همراه اول روز شنبه 2 بهمن ماه 1400 به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه ( س ) و هم چنین روز مادر برای مشترکین خود بسته های ویژه ارائه داده است . کلیه مشترکین سیم کارت های همراه اول می توانند از آن بهره مند شوند . هم مشترکین “سیم کارت همراه اول اعتباری” و هم مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی می توانند از این هدیه ویژه بهره مند شوند . مشترکین کلیه سیم کارت های همراه اول برای فعال سازی بسته هدیه همراه اول باید از طریق شماره گیری کد دستوری # 67 * 100 * اقدام کنند . با شماره گیری کد دستوری اعلام شده از سیم کارت همراه اول بسته هدیه برای مشترک فعال خواهد شد . کلیه مشترکین “سیم کارت همراه اول دائمی” و سیم کارت همراه اول اعتباری تا پایان روز دوشنبه 4 بهمن ماه 1400 فرصت دارند از این بسته هدیه اینترنت استفاده کنند .
همراه اول بسته های اینترنت ویژه روز مادر را با تخفیف ویژه ارائه کرده است . کلیه مشترکین سیم کارت همراه اول از امروز برای فعال سازی آن می توانند اقدام کنند .
مشترکین با شماره گیری کد دستوری اعلام شده می توانند حجم بسته اینترنت مورد نیاز خود را انتخاب و خرید کنند . بسته ها شامل بسته 1.5 گیگا بایت 3 روزه به مبلغ 6000 تومان ، بسته 3 گیگا بایت 3 روزه 9000 تومان ، بسته 5 گیگا بایت 15000 تومان و بسته 7 گیگا بایت 15 روزه به مبلغ 20000 تومان می باشد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.