مجله سیم کارت

هدایای ویژه ایرانسل در روز مادر و روز پدر

0 897

ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران به مناسبت روز ولادت حضرت زهرا ( س ) برای مشترکین “سیم کارت” های خود هدیه ویژه ارائه کرده است . اپراتور ایرانسل هدایای ویژه ای را به مناسبت روز پدر و روز مادر اعلام کرده است که مشترکین سیم کارت ایرانسل ( irancell ) می توانند از آن بهره مند شوند . هدایای ویژه شامل حجم اینترنت هدیه و طرح مکالمه هدیه ایرانسلی می باشد . علاوه بر اپراتور ایرانسل اپراتور همراه اول ( MCI ) نیز برای مشترکین خود بسته هدیه روز مادر ارائه داده است . هدیه ایرانسل در روز پدر و مادر هدایای ویژه ای است .
هدایای ویژه ایرانسل در روز مادر و روز پدر

دو گیگا بایت اینترنت داخلی هدیه ایرانسل در روز پدر و مادر

کلیه مشترکین سیم کارت های ایرانسل می توانند از دو گیگا بایت اینترنت داخلی ایرانسل استفاده کنند . مشترکین سیم کارت ایرانسل اعتباری و ایرانسل دائمی در روز مادر و روز پدر می توانند اقدام به فعال سازی بسته هدیه اینترنت داخلی کنند . روز مادر 3 بهمن ماه 1400 مصادف با سالروز ولادت حضرت زهرا و روز پدر نیز 26 بهمن ماه 1400 مصادف با ولادت حضرت علی ( ع ) می باشد . مشترکان در این دو روز می توانند از دو گیگا بایت اینترنت پر سرعت همراه ایرانسل بهره مند شوند و آن را فعال کنند .

مهلت استفاده از طرح هدیه ویژه ایرانسل تا پایان همان روز می باشد . مشترکین سیم کارت های “ایرانسل دائمی” و اعتباری که تمایل دارند از آن استفاده کنند باید در ابتدا اقدام به فعال سازی کنند . برای فعال سازی طرح هدیه اینترنت دو گیگا بایتی کافی است کد دستوری # 5 * را از سیم کارت ایرانسل خود شماره گیری کنید . از طریق مراجعه به بخش خرید طرح اینترنت پیشنهادی در اپلیکیشن ایرانسل من نیز می توانید اقدام به فعال سازی آن کنید .

مکالمه 5+50

اپراتور ایرانسل علاوه بر حجم دو گیگا بایتی اینترنت هدیه مکالمه نیز برای مشترکین سیم کارت های خود در این روز ها ارائه کرده است . مشترکان “ایرانسل” هم چنین در روز مادر و روز پدر که در بهمن ماه 1400 است .  می توانند به ازای 5 دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی 50 دقیقه هدیه بگیرند . یعنی در هر تماس ایرانسلی به ازای 5 دقیقه مکالمه 50 دقیقه ادامه همان مکالمه را از ایرانسل هدیه دریافت می کنند . هدیه مکالمه از 3 بهمن ماه 1400 روز مادر تا 26 بهمن ماه 1400 روز پدر قابل فعال سازی و استفاده می باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.