مجله سیم کارت

تجلیل همراه اول از قهرمانان کشتی

0 39

اپراتور همراه اول در مراسمی که در روز یک شنبه 25 مهر ماه 1400 در ساختمان ستاره ونک برگزار کرد از قهرمانان ملی پوش کشورمان که در مسابقات 2021 نروژ حضور داشتند تجلیل کرد در این مراسم مدیر عامل همراه اول مهدی اخوان بهابادی نیز حضور داشت و در این مراسم با کشتی گیران به گفت و گو پرداخت و ضمن تبریک به قهرمانان کشتی گیر اعلام کرد که دل مردم را در مسابقات جهانی 2021 نروژ شاد کردید .
مدیرعامل همراه اول با بیان این که به حال شما غبطه می خورم که در این سن خداوند چنین لطفی به شما عنایت داشته است ، گفت : امروز شما سفیران شادی هستید و بنده هم به عنوان حامی فدراسیون کشتی ، تا زمانی که در این سمت باشم از ورزش اول کشور حمایت خواهم کرد .وی با تأکید بر اینکه "همراه اول" به دنبال بهره برداری تبلیغاتی از این حمایت ها نیست، درباره رئیس فدراسیون کشتی نیز گفت: قدر آقای دبیر را بدانید که با انگیزه و روحیه بالا پیگیر امور مربوط به شما کشتی گیران عزیز کشور هستند .

در این مراسم ویژه رئیس فدراسیون کشتی ایران علی رضا دبیر نیز حضور داشت و ایشان طی سخنرانی که داشتند اول از همراه اول که حامی مالی کشتی گیران بود تشکر کرد . اعلام کرد که حمایت های همراه اول منجر به به کسب افتخارات این دوره شد و در ادامه اشاره ای به دوران طلایی کشتی کشورمان داشت و ابراز کرد: یکی از دوره ها مربوط زمان آقا تختی و بعد تر سال های 1361 تا 1365 بود که با نام بزرگانی چون عبدالله موحد گره خورده و دوره بعدی نیز مربوط به سال های 1374 تا 1381 بود . وی عنوان کرد : همراه اول نشان داد که دوست دوران سخت است ؛ زیرا در دوران خوشی همه در کنار مان هستند .
اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور همواره در راستای رضایت مشترکین خود قدم بر می دارد و همواره در راستای مسئولیت اجتماعی خود حمایت های خود را از نهاد های و زمینه های مختلف اعلام می کند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.