مجله سیم کارت

سیم کارت پیام رسان 4G ایرانسل

0 144

سیم کارت پیام رسان ایرانسل برای افرادی بیشتر ایده ال است که فقط پیامک می فرستند و یا از اینترنت همراه استفاده می کنند و فقط این سیم کارت ها برای ارسال پیامک و پیام چند رسانه ای و اینترنت همراه ارائه شده اند . افرادی که بیشتر از این که با سیم کارت ارتباط تلفنی بگیرند از اینترنت استفاده می کنند و یا پیام ارسال می کنند خرید سیم کارت ایرانسل پیام رسان بهترین انتخاب برای آن ها می باشد و این سیم کارت  4G می باشد .
افراد که تمایل دارند سیم کارت پیام رسان ایرانسل داشته باشند می توانند برای خرید سیم کارت ایرانسل پیام رسان از طریق مراجعه به مراکز فروش و خدمات و یا مراجعه به نمایندگی های مجاز ایرانسل اقدام کنند . سیم کارت های پیام رسان ایرانسل هم دائمی هستند و هم اعتباری و افراد می توانند هم سیم کارت ایرانسل دائمی پیام رسان  4G  و هم سیم کارت ایرانسل اعتباری پیام رسان  4G خرید کنند و امکان مکالمه و تغییر طرح تعرفه این "سیم کارت" ها وجود ندارد و افراد باید حتما قبل از "خرید سیم کارت" توجه کنند که با خرید این سیم کارت ها امکان مکالمه برای مشترک وجود ندارد  . کلیه شرایط و ضوابط مربوط به سیم کارت ‌های اعتباری ایرانسل ( به‌ جز موارد مربوط به تغییر طرح تعرفه ) ، برای سیم کارت‌های پیام رسان 4G نیز اعمال می ‌شوند
"سیم کارت ایرانسل اعتباری" پیام رسان به قیمت 12 هزار تومان است و 1000 تومان اعتبار اولیه دارد که قیمت نهایی آن 13 هزار تومان می باشد .
تعرفه ارسال پیامک سیم پیام رسان : 
هزینه ارسال پیامک فارسی به خطوط همراه اعتباری 6/11 تومان ، هزینه ارسال پیامک فارسی به خطوط همراه دائمی 12 تومان ، هزینه ارسال پیامک لاتین به خطوط همراه اعتباری 4/27 تومان ، هزینه ارسال پیامک لاتین به خطوط همراه دائمی 12 تومان ، هزینه پیام چند رسانه ‌ای 9/19 تومان ، اینترنت همراه ( اعتباری ) 60/0 تومان / کیلو بایت و اینترنت همراه ( دائمی ) 04/0 تومان / کیلو بایت می باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.