مجله سیم کارت

تعرفه مکالمات در اربعین

0 28

تعرفه مکالمات در اربعین

با توجه به فرارسیدن ایام عزاداری افراد بسیاری عازم کشور عراق می شوند.بر همین اساس یکی از مواردی که مطرح می شود تعرفه مکالمات زائران و مسافران می باشد.در واقع طبق مذاکراتی که کشورمان با کشور عراق در مورد مکالمات  و تعرفه های حاکم بین دو کشور  انجام داده است خبرهای خوشی در جریان می باشد.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تاریخ 13 شهریور 98، اعلام کرده است که اربعین امسال تمامی تماس‌ها و مکالمات میان دو کشور (ایران و عراق) رایگان خواهد بود.ایشان خاطرنشان کردند که تهیه و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی برعهده اپراتورهای عراقی خواهد بود و این کار و اقدام به جهت سهولت زائران و مسافران انجام خواهد شد.بر همین اساس بعد از مراسم تاسوعا و عاشورا ،گروهی از افراد متخصص عازم عراق خواهند شد تا روند کارها بصورت اساسی و کاربردی انجام شود.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روند اینکار را بسیار مثبت اعلام کرده است و سعی دارند تا جهت نتیجه بخشی بهتر این روند و اقدامات ،تمام این موارد را در قالب تفاهم نامه به ثبت برسانند. این روند بهتر و مناسبتر از سالهای پیش در جربان می باشد و در بهبود مسیر ارتباطی و توسعه شبکه بسیار مفید بوده است.

در نهایت مشترکین تمامی "سیم کارت" ها باید با خیال خاطر به سفر خود ادامه دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.