مجله سیم کارت

مقایسه ایفون11پرو مکس با گلکسی نوت10 پلاس

0 21

مقایسه ایفون11پرو مکس با گلکسی نوت10 پلاس

طبق اخبار و گزارشات قبلی و همانطوری که در جریان هستید چندی پیش دو کمپانی بزرگ آمریکایی و کره ای از دو پرچمدار خود رونمائی کرده  و تکاپویی در بازار گوشی های هوشمند به پا کردند.به گونه ای که سایتها و گزارشات مختلف شروع به نقد و بررسی این دو نوع مدل گوشی دو کمپانی متفاوت نمودند."سامسونگ" با ارائه گوشی گلکسی  نوت 10 پلاس و کمپانی "اپل" با گوشی ایفون 11 پرو مکس جدالی در دنیای تکنولوژی ایجاد نمودند.

در طی بررسی ها و آزمایش های انجام شده کمپانی سامسونگ موفق شد بر رقیب خود غلبه کرده و جایگاه خوبی برای خود رقم بزند.اما سوالی که پیش می آید اینست که آیا این برتری با ایفون 11 پرو مکس به پایان می‌رسد؟

در همین راستا جزئیاتی از هر دو نوع گوشی را مطرح می کنیم تا اگر قصد خرید یکی از این گوشی های این دو کمپانی و ابرقدرت بزرگ جهانی را دارید بتوانید طبق معیارهای خود و آگاهی از جزئیات بیان شده ، انتخاب مناسب و به مراتب بهتری داشته باشید.

مقایسه ایفون11پرو مکس با گلکسی نوت10 پلاس

جزئیات "گلکسی نوت 10 پلاس" به شرح زیر می باشد:

گلکسی نوت 10 پلاس از یک پردازنده قدرتمند تشکیل شده است و دارای تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 855  می باشد.رم استفاده شده در پرچمدار سامسونگ 12 گیگابایت بوده و این گوشی از  حافظه  256 گیگابایت  که از نوع UF3.0  می باشد بهره می برد.لازم به ذکر است که سرعت انتقال فایل‌ها در آن نسبت به نسل قبل به طرز چشمگیری بهبود داشته است.

جزئیات "ایفون 11پرو مکس" به شرح زیر خواهند بود:

اپل در گوشی های ایفون 11 پرو مکس خود از یک تراشه فوق العاده قدرتمند A13 Bionic بهره می برد که بعنوان یک قابلیت خاص و متفاوت و البته پرقدرت بشمار می آید.این گوشی به 4 گیگابایت رم مجهز شده است.سیستم عامل استفاده شده در محصول جدید ایفون از نوع سیستم‌عامل iOS 13.1 می باشد که  قادر به اجرای سریعتر برنامه‌ها  (تا دو برابر سریعتر) نسبت  به  iOS 12  می باشد.  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.