مجله سیم کارت

اپل تولید ایفون11 خود را بالا می برد

0 50

اپل تولید ایفون11 خود را بالا می برد

همانطور که می دانید مدتی است که فروش گوشی های هوشمند تا حد کمتری روند نزولی دارد که می توان یکی از علتهای آن را بالا بودن قیمت گوشی ها و به طبع امکانات و قابلیت هایی کمتر نسبت به قیمت در نظر گرفت.البته این دلیل  می تواند تنها یکی از دلایل مطرح شده باشد.در این میان به دفعات شنیدیم که گوشی های کمپانی اپل با کاهش تقاضا روبرو بوده است که در پی آن شاهد کاهش تولید نیز بوده ایم.

در واقع تمام کمپانی ها با قدرت بیشتر در تلاش هستند تا بتوانند مشکلات بوجود آمده را رفع کنند و با جلب رضایتمندی کاربران خود گوشی های مقرون به صرفه و باکیفیتی عرضه نمایند. در همین راستا اخبار جدید و هیجان انگیزی از کمپانی "اپل" شنیده می شود که از وضعیت خوب این کمپانی با عرضه پرچمداران خود خبر می دهد.

در حقیقت با ارائه گوشی های "ایفون 11" و "ایفون 11پرو" میزان تقاضا برای خرید این گوشی های به حدی بالا رفته است که کمپانی اپل تصمیم گرفته است  حدود 80 میلیون از گوشی های خود را مجددا تولید نماید.این خبر شگفت انگیز برای اپل می تواند بسیار حائز اهمیت و مفید باشد.لازم به ذکر است که این کمپانی امریکایی تصمیم گرفته است در طی بالارفتن میزان تقاضای خود تولید ایفون 11 پرومکس خود را تا حدودی کاهش دهد تا بتواند بین عرضه و تقاضا تعادل ایجاد نماید.

نکته ای که در این میان بسیار حائز اهمیت می باشد اینست که گوشی های ایفون 11 با قیمت پایه 699 دلاری عرضه می شود که این مبلغ نسبت به مدل قبلی این کمپانی یعنی "ایفونXR"دلار ارزانتر می باشد.در واقع این کمپانی توانسته است با پایین آوردن قیمت خود و بالا بردن کیفیت و قابلیت گوشی هایش نظر مخاطبان خود را جلب نماید.

خبر خوبی برای طرفداران  ایفون اینست که کاربران "ایفون"  می توانند در سال اینده منتظر ایفون های ارزان قیمت باشند.این کمپانی تصمیم دارد در سال آینده نسل دوم  "ایفونSE " خود را با طراحی مشابه ایفون 8 و همچنین تراشه قدرتمند  A13 وحافظه  3 گیگابایت  رم روانه‌ی بازار نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.