مجله سیم کارت

بهترین انتخاب ها برای خرید گوشی زیر ۱۰ میلیون

0 67

بهترین انتخاب ها برای خرید گوشی زیر ۱۰ میلیون

امروزه گوشی های موبایل جزو ضروریات زندگی هر فردی محسوب می شوند. یکی از چالش هایی که می تواند برای افراد زیادی به وجود بیاید، خرید گوشی باکیفیتی است که قیمت آن زیر ۱۰ میلیون تومان باشد. در ادامه این مطلب می خواهیم به معرفی بهترین انتخاب هایی که می توانید برای خرید گوشی موبایل با قیمت زیر ۱۰ میلیون داشته باشید، بپردازیم.

معرفی گوشی موبایل با قیمت زیر ۱۰ میلیون

یکی از گوشی های موبایلی که می توانید آن را با قیمت زیر ۱۰ میلیون تومان خریداری کنید، گوشی سامسونگ با مدل A34 است.

این مدل از تلفن های همراه دارای ویژگی های مناسبی است که آن را به یک موبایل حرفه ای با ارزش خرید بالا تبدیل کرده است. دوربین های این گوشی کیفیت بسیار مناسبی دارند که برای عکاسی نیز مناسب هستند. علاوه بر این مورد صفحه نمایش و پردازنده این موبایل نیز از ویژگی های مناسبی برخوردار است. به طور کلی خرید گوشی سامسونگ A34 خریدی مفید و سودمند به شمار می رود.

خرید گوشی سامسونگ با مدل M33 از سری موبایل های زیر ۱۰ میلیون

پیشنهاد دیگر ما برای خرید گوشی موبایل با قیمت زیر ۱۰ میلیون، گوشی سامسونگ مدل M33 است. در مورد ویژگی های این موبایل بهتر است بدانید که صفحه نمایش آن ۶.۶ اینچی است. بنابراین کیفیت مناسبی دارد و برای استفاده همیشگی شما گزینه مناسبی به شمار می رود.

خرید گوشی زیر ۱۰ میلیون

از نظر کیفیت دوربین نیز قابل ذکر است که تمامی دوربین های این گوشی کیفیت مناسبی دارند که می توانید با استفاده از آن ها عکس های باکیفیتی بگیرید. به طور کلی این مدل گوشی نیز از جمله مواردی است که در زمان خرید می توانید آن را در لیست خرید خود قرار دهید.

خرید گوشی موبایل شیائومی Redmi Note12 Pro با قیمت مناسب

گزینه دیگری که با قیمت زیر ۱۰ میلیون تومان به شما پیشنهاد می دهیم، گوشی شیائومی ردنی نوت ۱۲ پرو است.

Redmi Note12 Pro

با توجه به ویژگی های این موبایل و نظرات افزادی که از آن استفاده می کنند، این نتیجه حاصل شده که از موبایل نیز انتخاب مناسبی برای خرید است. شما با پرداخت هزینه کمتر می توانید موبایلی خریداری کنید که در کنار اقتصادی بودن قیمتی که دارد، از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است.

گوشی هوآوی مدل نوا 11i از موبایل های باکیفیت

انتخاب دیگر برای خرید گوشی موبایل با قیمت زیر ۱۰ میلیون، موبایل Huawei nova 11i است.

گوشی هوآوی مدل نوا 11i از موبایل های باکیفیت

این گوشی نیز از امکانات مناسبی برخوردار است. با در نظر گرفتن صفحه نمایش و ویژگی های دوربین این گوشی، می توان نتیجه گرفت که گزینه مناسبی برای خرید و استفاده همیشگی است. ضمن اینکه پردازنده این تلفن همراه نیز قابل تایید و کاربردی است.

خرید گوشی Motorola Moto G73

پیشنهاد دیگر ما برای شما ضمن گوشی موبایل با قیمت زیر ۱۰ میلیون، گوشی موبایل موتورولا موتو G73 است.

خرید گوشی Motorola Moto G73

موتورولا برند محبوبی است که از گذشته تا اکنون محبوبیت خود را حفظ کرده است. این گوشی موبایل با ویژگی هایی همچون دوربین باکیفیت، صفحه نمایش باکیفیت HD و… در دسته بندی موبایل های محبوب برای خرید قرار می گیرد. لذا در صورت تمایل می توانید این گوشی ویژه و کاربردی را خریداری کنید.

نکات مهم و قابل توجه در زمان خرید گوشی های زیر ۱۰ میلیون

زمانی که قصد انتخاب گوشی موبایل مورد نظر خود را دارید، بهتر است که نکاتی را در نظر داشته باشید. به طور مثال یکی از این موارد صفحه نمایش گوشی است. گوشی هایی که صفحه نمایش باکیفیتی نداشته باشند، برای استفاده دائمی گزینه مناسبی به شمار نمی روند. بنابراین اولین نکته این است که مشخصات مورد نظر خود برای صفحه نمایش گوشی را در نظر گرفته و سپس موبایلی را انتخاب کنید که مورد نظر شما باشد.

توجه به نوع و ویژگی های دوربین موبایل

مورد دیگری که در زمان انتخاب و خریداری گوشی های تلفن همراه حائز اهمیت است، توجه به دوربین موبایل است. در صورتی که جزو افراد علاقه مند به عکاسی هستید، مطمئنا به داشتن تلفن همراهی با دوربین مناسب تمایل بیشتری دارید. بنابراین توجه به این مورد نیز در زمان انتخاب هرکدام از گوشب ها مهم است.

توجه به کیفیت باتری تلفن همراه

توجه به کیفیت باتری گوشی از دیگر مواردی است که منجر به انتخاب مناسبی می شود. با خرید گوشی موبایلی که باتری باکیفیتی داشته باشد، می توانید تا مدت ها از موبایل خود استفاده کنید. زیرا باتری از مهم ترین قطعات یک موبایل هستند. بنابراین بهتر است که هنگام انتخاب هرکدام از تلفن های همراه در زمان گوشی موبایل با قیمت زیر ۱۰ میلیون ویژگی های باتری آن را در نظر داشته باشید.

میزان حافظه گوشی تلفن همراه

علاوه بر مواردی که تاکنون توضیح دادیم، توصیه می شود که در زمان خرید گوشی موبایل میزان حافظه گوشی تلفن همراه خود را نیز در نظر داشته باشید. هر اندازه که میزان حافظه گوشی شما بیشتر باشد، توانایی ذخیره اطلاعات در آن نیز بیشتر است. بنابراین بهتر است که به این مورد نیز توجه داشته باشید.

شکل ظاهری گوشی موبایل

برای افراد زیادی شکل ظاهری گوشی نیز از موارد مهم است. به طور مثال ممکن است برخی تمایل به خریداری موبایل هایی با اندازه نسبتا بزرگ را داشته باشند. همچنین برعکس این قضیه نیز صدق می کند. برخی افراد نیز ممکن است گوشی هایی با اندازه های کوچک را ترجیح دهند.

به طور کلی انتخاب شکل ظاهری در زمان خرید گوشی موبایل با قیمت زیر ۱۰ میلیون موضوعی سلیقه ای است. بنابراین اگر جزو این دسته از افرادی هستید که به شکل ظاهری گوشی موبایل خود اهمیت می دهند، بهتر است که در زمان خرید به صورت دقیق تمام موارد ظاهری موبایل را بررسی کنید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم که مناسب ترین و همچنین کاربردی ترین گوشی های موبایل که قیمت آن ها زیر 10 میلیون تومان است را به شما معرفی کنیم. با انتخاب هرکدام از موبایل های معرفی شده می توانید گوشی موبایل با قیمت زیر ۱۰ میلیون باکیفیتی را خریداری کنید.

همچنین در صورتی که قصد دارید از گوشی موبایل خود تا چندین سال استفاده کنید، توصیه می شود که نکات ذکر شده در این مطلب را به یاد داشته باشید. با در نظر گرفتن این نکات می توانید موبایلی باکیفیت را خریداری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.