مجله سیم کارت

راهنما خرید s23 ultra یا iphone 15

1 54

خرید s23 ultra  یا iphone 15

انتخاب بین دو گوشی s23 ultra یا iphone 15  می تواند برای افراد زیادی یک چالش باشد. زیرا هر دو مدل این گوشی ها دارای قابلیت های منحصر به فردی هستند که می تواند برای انجام خدمات مختلفی مناسب باشند. در صورتی که شما نیز قصد خرید یکی از دو گوشی ها را دارید، توصیه می شود که مطالب پیش رو را مطالعه کنید. تا مطالبی در ارتباط با مقایسه گوشی سامسونگ اس ۲۳ اولترا و آیفون ۱۵ را مطالعه کنید. با این مطلب سایت سیم کارت همراه باشید.

مقایسه گوشی سامسونگ اس ۲۳ و آیفون ۱۵

این دو گوشی را از چند جهت می توان با یکدیگر مقایسه کرد. از نظر صفحه نمایش آیفون ۱۵ دارای صفحه نمایشی ۶.۷ اينچی با رزولوشن ۲۷۷۸ است. در حالی که گوشی سامسونگ اس ۲۱ اولترا صفحه نمایشی ۶.۸ اینچی با رزولوشن ۳۰۸۸ دارد. اینکه کدام صفحه نمایش برای شما مناسب است، بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد.

s23 ultra یا iphone 15

کیفیت دوربین

دوربین s23 ultra یا iphone 15؟

دیگر مورد مقایسه گوشی سامسونگ اس ۲۳ و آیفون ۱۵ از نظر کیفیت دوربین گوشی سامسونگ s23 ultra  دارای دوربین ۴ گانه است که دوربین اصلی آن ۲۰۰ مگاپیکسل است.

Iphone 15 نیز دوربین های ۳ گانه ای دارد که اصلی ترین آن کیفیت ۴۸ مگاپیکسل دارد.

هر دو گوشی دارای دوربین هایی باکیفیت هستند که با خرید هرکدام می توانید تصاویر زیبا و خاطره انگیز برای خود ثبت کنید. افرادی که هر یک از این گوشی ها را خریداری کرده اند، با استفاده از دوربین های آن توانسته اند باکیفیت ترین عکس ها را در موبایل خود ذخیره کنند. با این حال بهتر است که در زمان خرید کیفیت هر کدام از دوربین این دو گوشی را بررسی و مدلی را انتخاب کنید که با سلیقه شما مطابقت دارد.

s23 ultra یا iphone 15 کدومو بخرم؟

کیفیت باتری این دو‌ گوشی

می توان گفت که کیفیت باتری گوشی سامسونگ اس ۲۳ اولترا از آیفون ۱۵ بهتر است و طول عمر بیشتری دارد. زیرا باتری s23  به صورت ۵۰۰۰ میلی آمپر طراحی شده است. در حالی که باتری آیفون ۱۵ ۴۳۵۲ میلی آمپر است.

مقایسه دو گوشی از نظر قیمت – s23 ultra یا iphone 15

مورد دیگری که بهتر است مقایسه گوشی سامسونگ اس ۲۳ و آیفون ۱۵ درباره آن انجام شود، قیمت این دو گوشی است. قیمت اس ۲۳ اولترا نسبت به آیفون ۱۵ کمی گران تر است. دلیل این مورد ممکن است به کیفیت دوربین این گوشی مربوط باشد. زیرا دوربین آن به گونه ای است که ریزترین جزئیات را نیز ثبت می کند.

البته از نظر عملکرد هر دو گوشی مناسب و عملکرد فوق العاده ای دارند. ریزپردازنده گوشی سامسونگ اس ۲۳ اولترا چیپست Snapdragon 8 Gen 2  است، در حالی که iPhone 15 از چیپست A17 Bionic استفاده می کند.

بررسی کیفیت اس 23 اولترا و آِیفون 15

بنابراین بیشتر بودن قیمت گوشی s23 ultra  در واقع به کیفیت دوربین و همچنین باتری آن بر می گردد.

کلام آخر

خرید گوشی برای افراد زیادی چالشی مهم و دشوار محسوب می شود. دو گوشی s23 ultra  و همچنین iphone 15 جزو موبایل هایی محبوب و گران قیمت هستند که با انتخاب هرکدام می توانید خرید مفیدی را تجربه کنید. با این حال بهتر است که قبل از خرید به نکات گفته شده و مقایسه گوشی سامسونگ اس ۲۳ و آیفون ۱۵ در این مطلب توجه کنید که تا چندین سال از موبایل انتخابی خود استفاده نموده و از پرداخت هزینه آن پشیمان نشوید و از قابلیت‌ ها و امکانات آن به درستی بهره مند شوید.

1 نظر
  1. محمدی می گوید

    فقط آیفون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.