مجله سیم کارت

تغییر شماره واتساپ

مراحل تغییر شماره واتساپ

0 28

تغییر شماره واتساپ

واتساپ به عنوان یکی از محبوب ترین پیام رسان جهان بستری برای تبادل پیام، عکس، ویدئو و برقراری تماس های صوتی و تصویری میان افراد در سراسر جهان است. اما گاهی اوقات ممکن است که نیاز داشته باشید شماره خود را تغییر دهید. در این مطلب، به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید بدون از دست دادن سابقه چت ها، شماره واتساپ خود را تغییر دهید. در ادامه برای بادگیری مراحل تغییر شماره واتساپ با ما همراه باشید.

تغییر شماره واتساپ

مراحل تغییر شماره واتساپ

قبل از هر چیز، مطمئن شوید که سیم کارت جدید شما فعال است و می توانید پیامک و تماس دریافت کنید. در قدم بعدی برای حفظ اطلاعات خود، از چت ها و تنظیماتتان در واتساپ نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای این کار، به تنظیمات و سپس گزینه حساب و در نهایت کپی چت بروید و ذخیره در Google Drive را انتخاب کنید.

گام دوم تغییر شماره در واتساپ

واتساپ را باز کنید و به تنظیمات، گزینه حساب و در نهایت تغییر شماره بروید. شماره تلفن فعلی و جدید خود را به همراه کد کشور مربوطه وارد کنید. روی بعدی ضربه بزنید. برنامه از شما می خواهد که تأیید کنید می خواهید شماره خود را تغییر دهید. روی تغییر شماره ضربه بزنید.

چطور شماره واتساپمو تغییر بدم؟

حفظ سابقه چت ها

در دو حالت می توانید سابقه چت های خود را بعد از تغییر شماره حفظ کنید. حالت اول بدین گونه است که اگر از همان گوشی و سیم کارت برای تغییر شماره استفاده می کنید، می توانید با استفاده از قابلیت تغییر شماره در WhatsApp ، بدون از دست دادن اطلاعات، شماره خود را تغییر دهید.

حالت دوم نیز بدین گونه است که اگر می خواهید از گوشی جدیدی استفاده کنید، می توانید با استفاده از ابزارهای جانبی مانند Dr.Fone – WhatsApp Transfer یاWondershare MobileTrans  اطلاعات خود را به گوشی جدید منتقل کنید و سپس با استفاده از روش “تغییر شماره” در واتساپ، شماره خود را تغییر دهید.

انتقال اطلاعات واتساپ

نکات مهم برای تغییر شماره واتساپ

در صورتی که قصد تغییر شماره حساب واتساپ خود را دارید، توصیه می شود که به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • واتسپ به طور خودکار مخاطبین شما را از تغییر شماره تان مطلع می کند.
  • گروه ها و لیست های پخش شما حفظ می شوند.
  • از مخاطبین خود بخواهید که شماره جدید شما را ذخیره کنند.

نتیجه گیری

تغییر شماره واتساپ یک فرآیند ساده و قابل انجام است که به شما امکان می دهد بدون از دست دادن اطلاعات و ارتباطات خود، از شماره جدیدتان استفاده کنید. با استفاده از روش های ارائه شده در این مطلب، می توانید به راحتی شماره خود را تغییر داده و سابقه چت ها، گروه ها و لیست های پخش خود را حفظ کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.