مجله سیم کارت

تماشا بازی ایران و کره از اپلیکیشن لنز ایرانسل

0 122

اپراتور ایرانسل روز سه شنبه 20 مهر ماه 1400 از علاقه مندان فوتبال درخواست کرد تا بازی ایران و کره جنوبی را از اپلیکیشن لنز تماشا کنند . اپلیکیشن لنز یک تلویزیون اینترنتی است که توسط ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران ارائه شده است و کاربران می توانند به صورت رایگان اپلیکیشن لنز را دانلود و نصب کنند و در هر لحظه و در هر کجا به مجموعه ای از فیلم ها و سریال های روز ، برنامه های زنده تلویزیونی ، مسابقه های ورزشی و … دسترسی پیدا کنند .
این مسابقه بین تیم های ایران و کره جنوبی برگزار شد و این مسابقه از سری رقابت های نهایی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر می باشد که روز سه شنبه 20 مهر ماه 1400 راس ساعت 17 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و نتیجه این مسابقه مساوی شد . کاربران ایرانسل که سیم کارت ایرانسل دارند از طریق اپلیکیشن لنز یه صورت کاملا رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک این مسابقه را با تعرفه تمام بها اینترنت مشاهده کردند . اپراتور "ایرانسل" به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در کشور مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا بهترین و متنوع ترین خدمات را در اختیار مشترکین "سیم کارت" های خود قرار دهد . « تیم ملی » در این مسابقه ، به دنبال آن است که با کسب پیروزی در خانه ، جایگاه خود را در رتبۀ نخست گروه ، تثبیت کند و گام بزرگی برای صعود به جام‌ جهانی بر دارد . کره ‌ای ‌ها هم می‌ خواهند با برنده شدن در این دیدار ، هم به صدر جدول صعود کنند و هم پس از مدت‌ ها ، از ورزشگاه آزادی بَرنده خارج شوند . این مسابقه به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی بدون حضور تماشا گر برگزار شد ، آقای احمد الکاف ، داور عمانی ، قضاوت کرد .
اپلیکیشن لنز ایرانسل امکانات ویژه دیگری نیز دارد که شامل دسترسی به فیلم ، سریال ، آلبوم های موسیقی ، مسابقات زنده ورزشی ، امکان ضبط خودکار برنامه های زنده تلویزیون ، امکان مشاهده جدول برنامه های پخش شده و هم چنسن مشاهده برنامه ها در بخش آرشیو تا هفت روز  بعد از پخش زنده می باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.