مجله سیم کارت

جشنواره خانواده سامانتل

0 137

همانطور که می دانید سامانتل  اپراتور نوپا در عصر ارتباطات سیار در طرح زمستانه خود(طرح بیست سامانتل) طرح ها و تعرفه هایی را در اختیار مشترکین خود قرار داده بود.این اپراتور در تمدید همان طرح با عنوان جشنواره خانواده سامانتل ،در حال ارائه طرح و خدمات ویژه به مشترکین این سیم کارت می باشد.در واقع “سامانتل” این امکان را فراهم کرده است که، به  مشترکین خود که سیم کارت سامانتل را فعال می کردند 300 دقیقه مکالمه برون شبکه،پیامک و اینترنت همراه نامحدود ارائه می کرد.

سامانتل با شعارچون ما یک خانواده ایم  این طرح را تا پایان تیرماه سال 98 تمدید کرد. در واقع سامانتل این امکان را فراهم کرده تا افرادی که در دوره ی قبلی موفق به استفاده از این طرح نشده اند . اینبار بتوانند براحتی و با فعال کردن “سیم کارت” سامانتل از این خدمات استفاده نمایند.کافیست در  قسمت پرداخت ، کد ملی خود را وارد نموده و از تعرفه تخفیف که مختص کارکنان و پرسنل گروه مالی سامان است بهره مند شوند.همچنین این شرکت اینبار با حرکتی جالب این طرح را در اختیار خانواده ، دوستان و عزیزان نیز قرار می دهد . به گونه ای که آنها می توانند با وارد کردن کد ملی شما از کد تخفیف شما بهره مند شوند . تا پایان تیرماه 98 از این طرح استفاده نمایند.

جشنواره خانواده سامانتل

البته این طرح شامل مسابقه نیز می باشد .شرایط مسابقه و کسب امتیاز به این گونه است که خرید سیم کارت اعتباری با کد تخفیف شما شامل یک امتیاز و خرید سیم کارت دایمی با کد ملی و کد تخفیف شما شامل 10 امتیاز می باشد.و پس از پایان طرح و اواسط مرداد ماه قرعه کشی و مبلغ پنجاه میلیون ریال بعنوان هدیه به برنده تعلق می گیرد.

شرکت در جشنواره خانواده سامانتل ( samantel ) شامل قوانین و شرایط خاصی بوده و شامل  مالیات بر ارزش افزوده نیز می باشد . تمامی طرح ها نامحدود منطبق با سازمان تنظیم مقررات در این حیطه می باشد . شما به راحتی می توانید از طرح های ترکیبی و همچنین استفاده از چندین طرح با تاریخ (نزدیکترین زمانبندی) استفاده نمایید.در هنگام استفاده از این طرح در صورتی که طرح مصرفی شما تمام شود با یک پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.یادآور می شویم که طبق ضوابط و مقررات این سیم کارت تنها به افراد بالای 18 سال عرضه می شود . تحویل سیم کارت تنها به خود مالک و با احراز صلاحیت ارائه خواهد شد.

و در پایان تمام مشترکین این اپراتور در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی می توانند به سامانه های سامانتل مراجعه  نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.