مجله سیم کارت

حضور همراه اول در نمایشگاه تلکام پلاس

0 120

حضور همراه اول در نمایشگاه تلکام پلاساپراتور همراه اول ، برترین اپراتور ایرانی است که با ارائه شماره رند ، به عنوان بزرگترین اپراتور سیم کارت همراه اول مشغول به فعالیت می باشد . این اپراتور در ارائه سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول حضور درخشانی دارد . خرید سیم کارت ارزان  همراه اول ، فروش اقساطی سیم کارت این اپراتور ، موجب رونق هر چه بیشتر این اپراتور و هم چنین افزایش تعداد کاربران برای خرید خط همراه اول شد .
در واقع به گزارش اداره کل ارتباطات سیار ایران، اپراتور همراه اول در بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی ، با عنوان «تلکام پلاس» که از 26 آذر آغاز به کار می کند، حضور خواهد داشت.

اپراتور همراه اول دراین نمایشگاه حضور فعالی خواهد داشت . ضمن ارائه آخرین دستاوردها و راهکارهای سازمانی خود، به معرفی پلت فرم های «سنجینه» و «آچاره» در قالب کسب و کارهای دیجیتال نیز خواهد پرداخت. از اینرو در طول برگزاری نمایشگاه ، کارشناسان این واحدها به صورت پیوسته پاسخگوی پرسش ها و رفع مشکلات احتمالی مشترکان و کاربران خواهند بود.

شایان ذکر است که در جریان برگزاری نمایشگاه «تلکام پلاس»  رویکردهای حمایتی همراه اول بیان و در همین راستا رویکردهای حمایتی همراه اول ( MCI ) از تولیدات داخل، از نخستین «پلتفرم API شبکه ای» که توسط متخصصان این شرکت طراحی و پیاده سازی شد . توسط بخش فنی و توسعه شبکه این اپراتور رونمایی می شود.

حضور همراه اول در نمایشگاه تلکام پلاس

لازم به ذکر است که بخش فروش و بازاریابی همراه اول در این نمایشگاه، تمرکز ویژه ای بر بخش ارائه راهکارهای سازمانی دارد.از اینرو ضمن توجه به گسترش شبکه شرکای تجاری خود درخصوص تکنولوژی های جدید، فروشگاه آنلاین سازمانی(B2B) را معرفی و راه اندازی خواهد کرد.

این اپراتور در روز سه شنبه تاریخ26 تا 29 آذرماه 1398، در نمایشگاه  تلکام پلاس حضور خواهد داشت. ساعت بازدید از این نمایشگاه  9 صبح تا 17  عصر می باشد . در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.حضور همراه اول در این نمایشگاه در سالن 38B پذیرای علاقمندان می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.