مجله سیم کارت

خدمات ایرانسل در اربعین

0 207

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپرتور دیجیتال در ایران است و مشترکین زیادی دارد . این اپراتور بزرگ با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی 1401 برای مشترکین سیم کارت های خود خدمات ویژه ای ارائه کرده است . ایرانسل برای زائران اربعین حسینی همان طور که اشاره کردیم خدمات ویژه ای ارائه کرده است .

خدمات ایرانسل در اربعین

یکی از خدمات ویژه ای که ایرانسل برای زائران حسینی ارائه کرده است . نصب 50 ایستگاه وای فای رایگان ، در مسیر پیاده روی زائران است . نماینده ایرانسل با حضور در کشور عراق با مدیران اپراتور های عراقی نشست کردند و گفت و گو کردند . هم چنین در این نشست ، تشکیل اتاق عملیات مشترک ارتباطی در ایام اربعین به صورت آنلاین و نیز اختصاص یک سر شماره رایگان ویژه تماس گمشدگان ، مورد توافق اولیه قرار گرفت . در این دیدار ، رئیس کمیسیون عراقی قول مساعد داد . اپراتور های این کشور ، تمام تلاش خود را برای ارتقای کیفیت خدمات و کاهش هزینه رومینگ ، انجام خواهند داد .

ارتقای کیفیت پوشش ارتباطی ، در مسیر مرز و مناطق مرزی محل عبور زائران با نصب و بهره‌ برداری از سایت ‌های سیار . ارائه اینترنت رایگان به زائران در مناطق مرزی در قالب طرح های ویژه . استقرار تیم ‌های ویژه و پشتیبانی از زوار در خصوص مشکلات سیم ‌کارت و گوشی و تنظیمات مربوطه در داخل خاک عراق و در مسیر نجف به کربلا و نیز ارائه برخی خدمات رفاهی و خدماتی به زائران در مناطق مرزی و در شهر کربلای معلی ، از جمله این خدمات ایرانسل در اربعین است . هم چنین با توجه به برنامه شرکت ارتباطات و پست عراق برای اتصال مسیر نجف به کربلا از طریق فیبر نوری ، در صورتی که این پروژه تا اربعین امسال به بهره ‌برداری برسد . ایرانسل ( irancell ) این آمادگی را تا در محل موکب ‌های مشخص ، به زائران به صورت وای‌ فای اینترنت ارائه دهد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.