مجله سیم کارت

خرید غیر حضوری محصولات ایرانسل

2 27,632

اپراتور ایرانسل به عنوان اپراتور دیجیتال در ایران برای مشترکین سیم کارت های خود روش جدیدی را برای خرید محصولات ارائه داد . اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . این اپراتور دیجیتال برای مشترکین “سیم کارت” های خود اپلیکیشن ایرانسل من را عرضه کرده است . که مشترکین سیم کارت های ایرانسل می توانند از طریق این اپلیکیشن به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند . از خدمات متفاوت و متنوع این اپراتور بزرگ بهره مند شوند . مشترکین می توانند از طریق اپلیکیشن ایرانسل من خرید غیر حضوری سیم کارت ایرانسل ( irancell ) نیز انجام دهند .

کلیه مشترکین سیم کارت های ایرانسل هم مشترکین سیم کارت ایرانسل اعتباری و هم مشترکین “سیم کارت ایرانسل دائمی” می توانند به صورت کاملا رایگان اپلیکیشن ایرانسل من را دانلود و نصب کنند . به آسانی از خدمات این اپراتور بهره مند شوند .

خرید غیر حضوری سیم کارت ایرانسل

اپراتور ایرانسل برای افزایش رضایت مندی مشترکین سیم کارت های خود تنوع بیشتری برای خرید غیر حضوری فراهم کرد. در واقع با شیوع و همه گیری ویروس کرونا از اقدامات مهم اپراتور ها فراهم کردن خدمات غیر حضوری است تا کاربران بتوانند برای دسترسی بیشتر و اسان تر به خدمات اپراتور ها اقدام کنند . مشترکین سیم کارت ایرانسل دائمی و اعتباری ایرانسل می‌ توانند با شماره‌ گیری کد دستوری # 16 * 555 * از خطوط ایرانسل ، سفارش خرید محصولات ایرانسلی را ثبت کنند .

پس از ثبت سفارش ، کارشناسان ایرانسل از شمارۀ 09351000000 با مشترک تماس خواهند گرفت . پردازش فرایند خرید را تکمیل می ‌کنند تا پس از پرداخت آنلاین مبلغ سفارش ، محصول درخواستی به نشانی مورد نظر ارسال شود . در فاز نخست این طرح ، امکان خرید سیم ‌کارت‌ ایرانسل اعتباری و خرید سیم ‌کارت‌ ایرانسل دائمی برای متقاضیان فراهم خواهد شد . در فاز های بعدی ، سایر محصولات مانند مودم ، محصولات خانه هوشمند و… نیز از این طریق قابل تهیه خواهند بود . پیش تر ، امکان خرید غیر حضوری سیم‌ کارت ‌ها و محصولات ایرانسل از طریق فروشگاه آنلاین ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir و نیز از طریق اپلیکیشن ایرانسل من ، امکان ‌پذیر شده بود .

2 نظرات
  1. بابایی می گوید

    عرض سلام و احترام
    در خرید غیر حضوری سیم کارت ایرانسل شخص متقاضی باید حضوری سیم کارت درب منزل تحویل بگیرد یا با کارت ملی متقاضی، فرد دیگر از اعضای خانواده امکان تحویل سبم کارت را دارند؟
    تشکر

    1. modir می گوید

      سلام پیشنهاد میشود که حتما فرد حضور داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.