مجله سیم کارت

درآمد 140هزار میلیارد ریالی اپراتورهای همراه در سال 92

0 18

درآمد 140هزار میلیارد ریالی اپراتورهای همراه در سال 92.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاراناین میزان در سطح جهانی 22 تا 33 درصد است، اما با توجه به ظرفیت‌های موجود در حوزه نیروی انسانی و زیرساخت‌ها این مهم در ایران اسلامی قابل تحقق است و بدون شک فناوری اطلاعات و فعالیت‌های مرتبط با آن می‌تواند مهم‌ترین نقش را در کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال در کشور فراهم کند.همراه اول با 90 هزار میلیارد ریال، ایرانسل با 43 هزار میلیارد ریال و دیگر اپراتورها نیز با 7 هزار میلیارد ریال به ترتیب این درآمدها را در سال 92 کسب کرده‌اند.

معاون حقوقی وزیر ارتباطات خبر داد: درآمد 140هزار میلیارد ریالی اپراتورهای همراه در سال 92
معاون حقوقی وزیر ارتباطات گفت: در برنامه پنجم توسعه بیشترین سهم اشتغال‌زایی کشور با ضریب 33 درصد تا 46 درصد به فناوری اطلاعات اختصاص داده شده است.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران وی در این باره افزود: این میزان در سطح جهانی 22 تا 33 درصد است، اما با توجه به ظرفیت‌های موجود در حوزه نیروی انسانی و زیرساخت‌ها این مهم در ایران اسلامی قابل تحقق است و بدون شک فناوری اطلاعات و فعالیت‌های مرتبط با آن می‌تواند مهم‌ترین نقش را در کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال در کشور فراهم کند.
معاون حقوقی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: در سال 92 شاهد درآمد 140 هزار میلیارد ریالی اپراتورهای همراه در کشور بودیم که این درآمد خود مؤید جذابیت بالا و سود سرشار حوزه فناوری اطلاعات است.
براری با بیان اینکه همراه اول با 90 هزار میلیارد ریال، ایرانسل با 43 هزار میلیارد ریال و دیگر اپراتورها نیز با 7 هزار میلیارد ریال به ترتیب این درآمدها را در سال 92 کسب کرده‌اند گفت:هم‌اکنون 17درصد از 4.5میلیون دانشجو در مراکز دانشگاهی کشور در حوزه فناوری اطلاعات مشغول به تحصیل هستند.
وی افزود: بدون شک تحصیل‌کرده‌های دانشگاهی می‌توانند در حوزه اقتصاد ملی و صادرات خدمات فنی و مهندسی حضوری پر رنگ داشته‌باشند و این مهم مستلزم برنامه‌ریزی و انسجام امور در همه نقاط کشور و همدلی و حمایت از نخبگان دانشگاهی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.