مجله سیم کارت

دوره تابستانه کارآموزی همراه اول

0 149

دوره تابستانه کارآموزی همراه اول

اپراتور همراه اول دوره تابستانه کارآموزی خود را صبح روز دوشنبه 20 تیر ماه 1401 افتتاح کرد . این اپراتور بزرگ به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور دوره کاراموزی خود را برای جذب نیرو های توانمند افتتاح کرد . هدف از برگزاری دوره های کار آموزی فرایند توانمند سازی کار آموزان و در نهایت جذب نیروی نخبه و مستعد دانشگاهی می باشد . اپراتور همراه اول سعی دارد تا نیرو های متخصص بپروراند .

سخنرانی مدیر واحد کارآموزی آکادمی همراه

سید محمد میر کاظمیان ، مدیر واحد کارآموزی آکادمی همراه نیز در این مراسم طی سخنرانی کرد . در این سخنرانی  آمار هایی از دوره های گذشته ، این دوره و تشریح فرآیند های اجرایی کارآموزی ارائه کرد . وی گفت : در سه دوره گذشته کار آموزی ، جمعا 170 موقعیت کار آموزی در خانواده “همراه اول” به تربیت و مهارت افزایی کارآموزان مبادرت ورزیدند . در دوره فعلی آکادمی همراه نیز 60 کارآموز به صورت نهایی وارد فرآیند عملیاتی می شوند . میر کاظمیان خاطر نشان کرد : این افراد از میان حدود 7,000 درخواست شغلی پس از آزمون اینترنتی ، بررسی رزومه و مصاحبه تخصصی برگزیده خواهند شد . فرآیند کارآموزی برگزیدگان از امروز به صورت رسمی به مدت چهار ماه آغاز می شود .

وی یادآور شد : براساس آمار ، در دوره های گذشته حدود 50 درصد افراد به طور متوسط پس از پایان دوره کارآموزی جذب خانواده همراه اول ( MCI ) می شوند . فرآیند یک پارچه کارآموزی سازمانی آکادمی همراه نیز که در قالب سه فاز اجرا می شود . شامل چهار مرحله شناسایی، ارزیابی، آموزش و اجتماعی پذیری است . که فاز نخست به « آموزش » ، فاز دوم به « نظارت حین انجام وظیفه » و فاز سوم نیز به « تفویض و بهره برداری » می پردازد .
گفتنی است که در پایان این رویداد از مربیان تخصصی، تسهیل گران و کارآموزان انتخابی دوره سوم کارآموزی آکادمی همراه تقدیر و تجلیل می شود .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.