مجله سیم کارت

طرح عید قربان تا غدیر همراه اول

0 298

طرح عید قربان تا غدیر همراه اول

اپراتور همراه اول به مناسبت عید قربان 1401 برای مشترکین سیم کارت های خود طرح ویژه عید تا عید را ارائه کرده است . همراه اول ( MCI ) از 19 تیر ماه تا 27 تیر ماه 1401 که است طرح عید قربان تا غدیر همراه اول بسته ترکیبی 10 روزه ارائه کرده است . در طرح ویژه همراه اول کلیه مشترکین همراه اول می توانند طرح را فعال کنند . هدیه ویژه طرح عید تا عید همراه اول شامل یک طرح ترکیبی ده روزه که 2 گیگا بایت اینترنت و 200 دقیقه مکالمه است . این طرح برای کلیه مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و “سیم کارت همراه اول اعتباری” قابل فعال سازی است . مشترکین سیم کارت انارستان نیز می توانند از این طرح ویژه استفاده کنند . خرید مجدد طرح پس از اتمام حجم و یا زمان طرح در بازه زمانی اجرای طرح امکان پذیر است .

نحوه فعال سازی طرح عید قربان تا غدیر همراه اول

این طرح از تاریخ 19 لغایت 27 تیر ماه 1401 از طریق شماره گیری کد *100*67# برای مشترکین “سیم کارت همراه اول دائمی” ، سیم کارت همراه اول اعتباری و انارستان قابل خریداری می باشد . امکان فعال سازی هم زمان این طرح با سایر طرح های مکالمه و اینترنت و ترکیبی وجود دارد و این طرح قابلیت رزرو شدن ندارد . این طرح در صورتی به اتمام می ‌رسد که حجم تمامی المان‌ های آن به اتمام و یا مدت اعتبار طرح پایان یابد . قیمت این طرح ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده است . برای مشترکین اعتباری در زمان فعال سازی طرح %9 مالیات به قیمت طرح اضافه و از اعتبار مشترک کسر می گردد . برای مشترکین دائمی قیمت طرح عید قربان تا غدیر همراه اول به علاوه %9 مالیات به صورت حساب اضافه خواهد شد .

طرح ترکیبی مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری :

طرح عید قربان تا غدیر همراه اول : مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و اعتباری شامل 2 گیگا بایت اینترنت + 200 دقیق مکالمه درون شبکه و مدت اعتبار آن 10 روزه است . قیمت این طرح ویژه 10 هزار تومان است و با کد دستوری # 67 * 100 * قابل فعال سازی است .

بسته ترکیبی مشترکین انارستان :

مشترکین سیم کارت انارستان شامل 2 گیگا بایت اینترنت + 200 دقیق مکالمه درون شبکه و مدت اعتبار آن 10 روزه است . قیمت این طرح ویژه 8500 هزار تومان است و با کد دستوری # 6671 * 100 * قابل فعال سازی است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.