مجله سیم کارت

زیر ساخت ارتباطی مجلس روی شبکه ایرانسل

0 20

اپراتور ایرانسل یکی از اپراتور های بزرگ کشور است که همیشه  در ارائه خدمات به کاربران و مشترکین خود پیشتاز است و سعی بر این دارد تا بتواند با ارائه خدمات با کیفیت رضایت مشترکین خود را جلب کند . در شرایطی که کشور با ویروس کرونا درگیر است این اپراتور اقدامات زیادی در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس انجام داده است که قابل تقدیر است . در اقدامی جدید و طی نشستی که در روز 29 اردیبهشت صورت گرفت ، این اپراتور تفاهم نامه ای با  مجلس شورای اسلامی امضا کرد .
بر اساس این تفاهم‌ نامه ، زمینه‌ های همکاری موجود ، شامل « ارائۀ زیرساخت ارتباطی و شبکه امن اختصاصی در پهنه جغرافیایی کشور برای مجلس شورای اسلامی با استفاده از بستر ارتباطی شرکت ایرانسل » و نیز « برنامه‌ ریزی برای به‌ کار گیری فناوری‌ های نوین در سامانه تماس اضطراری برای ارتقای خدمات و بهره‌ وری » خواهد  بود . با استفاده از خدمات شبکه امن همراه  ( APN )، گروهی از سیم کارت ها در قالب یک شبکه خصوصی مجازی بر روی شبکه امن تلفن همراه "ایرانسل" با یکدیگر تبادل اطلاعات می‌ کنند . سازمان‌ ها و کسب  و کارها با استفاده از این خدمات می ‌توانند از طریق سیم‌ کارت ایرانسل ، در یک کانال ارتباطی امن و اختصاصی بدون وابستگی به اینترنت ، به شبکه داخلی خود در نقاط مختلف ایران  متصل شوند . طی سال های اخیر دو میلیون عدد "سیم کارت ایرانسل" در صنایع مختلف در حال ارائه خدمات است . اپراتور ایرانسل طی این سال ها به صنایع مختلفی از قبیل حمل و نقل ، توزیع برق ، شبکه آب ، نفت و گاز ، پخش و توزیع غذایی ، پخش و توزیع شبکه بانکی و شبکه پرداخت ، انتظامی ، بهداشت ، آموزش و … مطابق با استاندارد های به روز صنعتی ، در حال ارائه خدمات و خدمت رسانی است .
در واقع مجلس شورای اسلامی به دلایل اعلام شده در بالا ، اپراتور ایرانسل را برای ارتباطات و برگزاری جلسات آنلاین انتخاب نمود پیش از این در زمان عدم برگزاری جلسات علنی مجلس به دلیل بیماری کرونا ، در اسفند ماه 1398 و فروردین ماه 1399، سه جلسۀ آنلاین بین نمایندگان ملت بر بستر زیرساخت ارتباطی ایرانسل برگزار شده بود . هم اکنون نیز با توجه به لزوم رعایت فاصله‌ گذاری اجتماعی ، برخی نمایندگان ملت از خارج صحن علنی و به صورت آنلاین در ساختمان مجلس ، با استفاده از زیر ساخت ارتباطی ایرانسل ، در جلسه علنی حضور پیدا می‌کنند . جلسات کمیسیون‌ های تخصصی مجلس شورای اسلامی نیز بر همین بستر در حال برگزاری است .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.