مجله سیم کارت

سیم کارت توریست شاتل موبایل

0 69

"شاتل موبایل" از سیم کارت توریست خود رونمایی کرد . که این سیم کارت ها برای گردشگران و مسافرانی که به ایران سفر می کنند در نظر گرفته شده است . سیم کارت شاتل موبایل توریست یک سیم کارت اعتباری هوشمند است که به گردشگران محترم امکان استفاده از اینترنت ، تماس تلفنی و پیامک را می دهد . این "سیم کارت" ها با هدف ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به گردشگران و مسافران در نظر گرفته شده است و گردشگران می توانند با خرید سیم کارت شاتل موبایل اعتباری یا سیم کارت هوشمند توریست هزینه های تماس و اینترنت و پیامک خود را زمانی که در سفر هستند ، مدیریت کنند و این سیم کارت ها امکان استفاده با کیفیت و مقرون به صرفه را برای گردشگران و مسافران ایجاد می کند و به راحتی امکان ارتباط با دوستان و همکاران در ایران و سایر کشور ها را فراهم می کند . سیم کارت اعتباری هوشمند توریست شاتل ، به مدت 30 روز پس از ثبت نام قابل استفاده خواهد بود و برای خرید سیم کارت های هوشمند توریست شاتل موبایل ، باید به نمایندگی های شاتل موبایل در سراسر کشور و یا غرفه های شاتل موجود در فرود گاه ها مراجعه کنند . برای خرید سیم کارت هوشمند توریست شاتل موبایل ، ارائه پاسپورت متقاضی الزامی است .
این سیم کارت ها در قالب 4 بسته به متقاضیان ارائه می شود که در این جا به این بسته ها می پردازیم :این سیم کارت ها یک بسته پایه دارند که این بسته 1 ماهه است به همراه 1 گیگا بایت اینترنت همراه ، 2000 دقیقه مکالمه درون شبکه و 2000 تومان اعتبار اولیه ، این بسته پایه متناسب با این سیم کارت ها است .
بسته شماره 1 : این بسته شامل 2.5 گیگا بایت اینترنت همراه ، 1000 دقیقه مکالمه درون شبکه و 5000 تومان اعتبار اولیه برای مشترکین شاتل موبایل است .
بسته شماره 2 : این بسته شامل 4.5 گیگا بایت اینترنت همراه ، 1000 دقیقه مکالمه دون شبکه و 10000 تومان اعتبار اولیه برای مشترکین شاتل موبایل است .
بسته شماره 3 : این بسته شامل 10 گیگا بایت اینترنت همراه ، 1000 دقیقه مکالمه درون شبکه و 20000 تومان اعتبار اولیه برای مشترکین شاتل موبایل است .
بسته شماره 4 : این بسته شامل 20 گیگا بایت اینترنت همراه ، 1000 دقیقه مکالمه درون شبکه و 25000 تومان اعتبار اولیه برای مشترکین شاتل موبایل است .
و در آخر گردشگران و مسافران عزیز می توانند سیم کارت هوشمند توریست شاتل موبایل را متناسب با نیاز و مصرف خود خرید نمایند و از خدمات آن بهره مند شوند .
 
  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.