مجله سیم کارت

سی امین کنفرانس مهندسی برق ایران 

0 70

سی امین کنفرانس مهندسی برق ایران روز پنج شنبه 29 اردیبشهت ماه 1401 به پایان می رسد ، این کنفرانس از 27 اردیبهشت 1401 شروع به کار کرده است . این کنفرانس روز 29 اردیبهشت ماه 1401 با سخنرانی دکتر بیژن عباسی آرند مدیر عامل ایرانسل به کار خود پایان داد . اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیحیتال در ایران است و کنفرانس مهندسی برق ایران در سال 1401 در دانشگاه امیر کبیر برگزار شد . دکتر بیژن عباسی آرند مدیر عامل ایرانسل نیز در این مراسم سخنرانی خواهد کرد و این سخنرانی از حوالی ساعت 15:30 برگزار خواهد شد . حضور ایرانسل در کنفرانس مهندسی برق امسال نیز از مهم ترین رویداد ها است .

سی امین کنفرانس مهندسی برق ایران

این کنفرانس در محور های متنوعی برگزار  و محور های الکترونیک ، صنعت برق ، قدرت ، کنترل ، کامپیوتر و مهندسی پزشکی از محور های آن است . هدف از برگزاری این کنفرانس گسترش دانش فنی در گرایش های مختلف مهندسی برق ، برگزاری برنامه های جنبی شامل میز گرد تخصصی و کارگاه های آموزشی ، ارائه آخرین یافته های تحقیقاتی و تشویق پژوهش گران است .

حضور ایرانسل

ایرانسل ( irancell ) اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . در این کنفرانس مهندسی برق شرکت کرده است . حضور ایرانسل در کنفرانس مهندسی برق بیشتر از هر چیزی به گوش می رسد . ایرانسل” با تمرکز بر مدیریت زیست ‌بوم دیجیتال خود و سرمایه‌ گذاری دز تلاش است . هم چنین بر روی نسل پنجم ، هوش مصنوعی ، اَبَر داده و رایانش ابری ، در تلاش است . که با کمک به سازمان‌ ها و شرکت ‌ها در صنایع مختلف و خلق ارزش واقعی در اقتصاد دیجیتال ، بازیگری تأثیر گذار در تحول دیجیتال برای پیشرفت کشور باشد .

اپراتور ایرانسل با هدف شناسایی و تشویق ایده های نو آورانه در صنعت برق و ارتباطات در این کنفرانس حضور دارد . بحث و تبادل نظر و انتقال تجربه در زمینۀ ارائۀ خدمات مبتنی بر فناوری‌ های نوین تلفن ‌همراه مانند خدمات 5G ، ارائۀ خدمات زندگی هوشمند مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا ، تجربه ‌های راه ‌اندازی مرکز نو آوری ایرانسل و فعالیت در زمینۀ نو آوری ، تحقیق و توسعه و آموزش و نیز ارائۀ مزیت‌ ها و توان مندی ‌های خود برای جذب فارغ ‌التحصیلان نخبۀ دانشگاهی ، در این کنفرانس حضور دارد .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.