مجله سیم کارت

شیراز اولین مقصد 5G در ایران بعد از تهران

0 194

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . ایرانسل اولین اپراتوری است که فناوری نسل پنجم را در ایران راه اندازی کرده است . و حالا ایرانسل تصمیم دارد که سایت فناوری 5G را در شیراز افتتاح کند و افتتاح آن در روز یکشنبه سوم اسفند ماه 1399 خواهد بود . اپراتور ایرانسل اپراتور دیجیتال در ایران است و در تلاش است تا بتواند با توجه به نیاز های مشترکین خود قدم بردارد . در تلاش است تا رضایت مشترکین سیم کارت های خود را جلب کند .
ایرانسل برای کلیه مشترکین خود که سیم کارت ایرانسل دائمی و اعتباری دارند اپلیکیشن ایرانسل من را ارائه کرده است . تا از طریق این اپلیکیشن بتوانند به خدمات این اپراتور به آسانی دسترسی داشته باشند . اپراتور ایرانسل مطالعه در خصوص نسل پنجم تلفن همراه را از سال 1395 آغاز کرده است . در سال 1396 برای اولین بار موفق شد فناوری 5G آزمایش کند .

فناوری 5G در شیراز

“ایرانسل” تصمیم دارد که ، شیراز بعد از تهران اولین مقصد 5G در ایران باشد . اپراتور ایرانسل 5 سایت در تهران و ششمین سایت فناوری نسل پنجم تلفن همراه را در جزیره کیش راه اندازی کند . ایرانسل اولین سایت را در پژوهشگاه  ICT ، دومین سایت در ساختمان مرکزی ایرانسل ، سومین سایت را در دانشگاه تربیت مدرس ، چهارمین سایت را در بوستان آب و آتش ، پنجمین سایت در شهر شیراز و قرار است ششمین سایت خود را در اسفند 99 در جزیره کیش راه اندازی کند .

اپراتور ایرانسل ( irancell ) اپراتور دیجیتال در ایران تصمیم گرفت بعد از تهران ، شیراز دومین شهری باشد که مقصد فناوری 5G در ایران باشد . اپراتور ایرانسل موفق با همکاری شهرداری شیراز در اجرای فیبر نوری و شهر هوشمند شد و 5G ایرانسل در مجاورت ارگ تاریخی کریم‌ خانی شیراز ، افتتاح شد . ایرانسل با همکاری شهرداری شیراز و اختصاص فضای مناسب جهت راه‌ اندازی سایت توسط ایرانسل در نزدیکی بافت تاریخی این شهر . سایت فناوری 5G ایرانسل یکشنبه سوم اسفند ماه 1399 در مجاورت ارگ تاریخی کریم‌ خانی شیراز راه‌ اندازی شد. خدمات آن در دسترس شهروندان شهر حرم اهل ‌بیت و مهد تمدن ، هنر و ادب قرار گرفت . با راه ‌اندازی شبکۀ نسل پنج تلفن‌ همراه ایرانسل ، تا کنون تست‌ های سرعتی در بازۀ دانلود بین 3 تا 3.5 گیگا بیت بر ثانیه در این شبکه ثبت شد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.