مجله سیم کارت

غیر فعال سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل

0 1,073

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است ، اپراتور “ایرانسل” مشترکین زیادی دارد و دومین اپراتور در کشور است . ایرانسل در زمان کرونا در کشور اقدامات زیادی را انجام داده است . اپراتور ایرانسل همواره در تلاش است که با ارائه خدمات متفاوت رضایت مشترکین خود را جلب کند . مشترکینی که سیم کارت ایرانسل دارند برای دسترسی به خدمات این اپراتور بزرگ می توانند از اپلیکیشن ایرانسل من استفاده کنند . اپلیکیشن ایرانسل من توسط این اپراتور ارائه تا مشترکینی که “سیم کارت ایرانسل” دارند بتوانند به راحتی و آسانی به خدمات ایرانسل دسترسی پیدا کنند و از آن ها بهره مند شوند . ما در این مقاله سعی داریم فعال و غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی ایرانسل را به مشترکین ایرانسل آموزش دهیم .

غیر فعال سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل

آن دسته از مشترکین ایرانسل که برای سیم کارت ان ها پیامک تبلیغاتی ایرانسل ارسال می شود . می توانند از طریق این اپلیکیشن اقدام به غیر فعال سازی این سرویس کنند و حتی مشترکینی که تمایل دارند سرویس پیامک های تبلیغاتی ایرانسل را برای “سیم کارت” خود فعال کنند می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند . ایرانسلی ها درصورتی که تمایل به دریافت و یا عدم دریافت هر دسته از پیامک های تبلیغاتی ایرانسل دارند می توانند از چند طریق اقدام کنند .

1 – اپلیکیشن ایرانسل من :

مشترکین سیم کارت های ایرانسل می توانند در صفحه اصلی اپلیکیشن ایرانسل من گزینه مدیریت پیامک های تبلیغاتی را انتخاب کنند و سپس گروه مورد نظر خود را برای دریافت پیامک های مرتبط انتخاب کنند .

2 – شماره گیری کد دستوری # 5006 * :

مشترکین ایرانسل با شماره گیری کد دستوری اعلامی از سیم کارت ایرانسل خود می توانند به سادگی فهرست گروه های غیر فعال خود را مشاهده کنند . با شماره گیری این کد فهرست کاملی از گروه های پیامکی برای آن ها نمایش داده می شود .

3 – پیامک به 5006 :

مشترکین ایرانسل با استفاده از کد های دستوری اعلامی در زیر نسبت به فعال و یا غیر فعال سازی سرویس مورد نظر خود اقدام کنند . کلید واژه اعلامی را به سر شماره 5006 پیامک کنند .

فعال سازی پیامک تبلیغاتی ایرانسل

برای فعال سازی پیامک محصولات ایرانسل ( irancell ) کلید واژه  OZVP و برای غیر فعال سازی کلید واژه LAGHVP برای فعال سازی پیامک پیشنهاد های ایرانسلی کلید واژه OZVO  و برای غیر فعال سازی کلید واژه  LAGHVO
برای فعال سازی پیامک ورزشی کلید واژه OZVS  و برای غیر فعال سازی کلید واژه  LAGHVS
فعال سازی پیامک بازی و سرگرمی کلید واژه OZVG و برای غیر فعال سازی کلید واژه  LAGHVG
برای فعال سازی پیامک آموزشی کلید واژه  OZVE و برای غیر فعال سازی کلید واژه LAGHVE
برای فعال سازی پیامک فرهنگی – اجتماعی کلید واژه  OZVC  و برای غیر فعال سازی کلید واژه  LAGHVC

فعال سازی پیامک سلامت و بهداشت کلید واژه  OZVH و برای غیر فعال سازی کLAGHVH
برای فعال سازی پیامک مذهبی کلید واژه  OZVR و برای غیر فعال سازی کلید واژه  LAGHVR
برای فعال سازی پیامک تخفیف های ویژه کلید واژه  OZVD  و برای غیر فعال سازی کلید واژه  LAGHVD
فعال سازی پیامک اطلاعات عمومی کلید واژه  OZVI  و برای غیر فعال سازی کلید واژه  LAGHVI

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.