مجله سیم کارت

همکاری بانک سامان و ایرانسل

0 106

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در کشور به تازگی با بانک سامان همکاری خود را آغاز کرده است و این همکاری در راستای کسب و کار های دیجیتال می باشد . اپراتور ایرانسل به عنوان اپراتور دیجیتال در کشور همواره در تلاش است تا خدمات بر پایه دیجیتال را افزایش دهد . اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران یکی از اپراتور هایی است که از تراکنش های الکترونیکی روزانه بالایی برخوردار است ، زیرا اپراتور "ایرانسل" مشترکین زیادی دارد و مشترکین سیم کارت های ایرانسل تراکنش های خود را از طریق کد های دستوری اعلام شده و یا درگاه های الکترونیک انجام می دهند . اپرتور ایرانسل در نشستی که در روز دوشنبه 10 خرداد ماه 1400 در بانک سامان برگزار شد شرکت کرد و مدیر عاملان هر دو مجموعه پیرامون خدمات جدید دیجیتال با یکدیگر مذاکره کردند .
اپراتور ایرانسل و بانک سامان هدف آغاز همکاری خود را بهره گیری از زیر ساخت فنی قوی و نیروی انسانی متخصص اعلام کردند و علاوه بر آن بهبود کیفیت و خدمات را از اهداف دیگر این همکاری اعلام کردند . اپراتور ایرانسل و بانک سامان در این نشست توافق خود را در توسعه فعالیت در حوزه فین تک اعلام کردند .
فناوری‌ های مالی یا « فین ‌تک » که طی سال ‌های اخیر توجه زیادی را به خود معطوف کرده است ، ناظر به هر نوع استفاده از فناوری در ارائۀ خدمات مالی است . طیف وسیعی از استفاده‎ کنندگان خدمات مالی ، از مشاغل گرفته تا مصرف ‌کنندگان نهایی ، جامعۀ هدف کسب‌ و کار های فین‌ تک هستند . به طور کلی ، هر شرکتی که از اینترنت ، دستگاه‌های تلفن همراه، فناوری نرم ‌افزار یا خدمات ابری برای ارائۀ خدمات مالی یا اتصال مشتریان خود به ارائه‌دهندگان خدمات مالی استفاده می ‌کند ، به نوعی یک شرکت فعال در زمینه فناوری‌ های مالی یا فین‌ تک محسوب می‌ شود . مشترکان "سیم کارت" های ایرانسل ، اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران ، یکی از بزرگ ترین ایجاد کنندگان تراکنش‌ های پرداخت الکترونیک روزانه ، شامل تراکنش از طریق کد های دستوری ( USSD ) یا تراکنش ‌های مالی از طریق درگاه‌ های پرداخت اینترنتی هستند و شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش ، یکی از برترین شرکت‌ های پرداخت ( PSP ) ایران است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.