مجله سیم کارت

پایین ترین تعرفه مکالمات برای کدام اپراتور می باشد

0 81

پایین ترین تعرفه مکالمات برای کدام اپراتور می باشد

اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل برای برقراری مکالمه تعرفه‌های متفاوتی را دارند که از حداقل 29 تا حداکثر 93 تومان را شامل می‌شود. پایین بودن تعرفه مکالمات یکی از دلایل انتخاب سیم کارت های مختلف توسط مشترکین می باشد.طی بررسی های انجام شده از بین اپراتورهای مختلف ،مشخص شد که سیم کارت اعتباری رایتل  از پایین ترین تعرفه‌ی مکالمه (درون شبکه، برون شبکه و تلفن ثابت) برخوردار می باشند. مینا مهرنوش اخیرا بعنوان مدیرعامل این اپراتور اعلام شد. از آنجاکه مشترکان سیم‌کارت اعتباری تعداد قابل توجهی از مجموع مشترکان تلفن همراه در کشور را به خود اختصاص داده اند، لذا نسبت به مقایسه‌ی تعرفه‌ی مکالمه‌ی اپراتورهای  سیم کارت همراه اول ،سیم کارت ایرانسل و"سیم کارت رایتل" ، این بررسی ها به انجام رسید.البته ناگفته نماند که بیشتر کاربران سیم کارت اعتباری همراه اول ، نظرشان بر خلاف این بررسی ها می باشد .از اینرو تمایل افراد به سمت خرید سیم کارت دائمی همراه اول روز به روز در حال افزایش می باشد.

طبق بررسی های انجام شده ،نتایج بدست آمده برای اپراتور "رایتل" به قرار زیر می باشد:

در همین راستا، تماس صوتی درون شبکه‌ی رایتل برای مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور 499 ریال در دقیقه، ایرانسل 669 ریال در دقیقه و همراه اول 670 ریال در دقیقه است.

همچنین تماس صوتی با تلفن ثابت برای مشترکان سیم‌کارت اعتباری رایتل 599 ریال در دقیقه، برای مشترکان اعتباری ایرانسل 799 ریال در دقیقه و برای مشترکان اعتباری همراه اول 670 ریال در دقیقه می باشد.

در همین حال، تماس صوتی برون شبکه‌ی رایتل برای سیم‌کارت‌های اعتباری 599 ریال در دقیقه، ایرانسل 929 ریال در دقیقه و همراه اول 937 ریال در دقیقه است.

در نهایت می توان گفت که مشترکان سیم‌کارت اعتباری رایتل از پایین ترین تعرفه‌ی مکالمه (درون شبکه، برون شبکه و تلفن ثابت) برخوردار می باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.