مجله سیم کارت

پیام تبریک به مناسبت تولد 14 سالگی ایرانسل

0 352

اپراتور “ایرانسل” به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران معرفی است و مشترکین زیادی دارد . اپراتور ایرانسل برای جلب رضایت کاربران خود خدمات زیادی را برای آن ها ارائه کرده است . برای دسترسی آسان کاربران خود به این خدمات برای آن ها اپلیکیشن ایرانسل من را طراحی کرده است . مشترکینی که سیم کارت ایرانسل دارند . می توانند به راحتی از اپلیکیشن ایرانسل من به خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند . اپراتور ایرانسل چهارده سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است و تولد 14 سالگی ایرانسل است .

در این مدت خدمات زیادی را ارائه کرده است . وارد پانزدهمین سال خدمت رسانی خود در عرصه ارتباطی کشور شد . ایرانسل در روز 29 مهر 1399 چهاردهمین سال فعالیت خود را اعلام کرد . به این مناسبت نشست خبری نیز برگزار کرد . و به مناسبت چهاردهمین سال فعالیت خود هدایای ویژه ای برای مشترکین خود در نظر گرفت .

تولد 14 سالگی ایرانسل

به همین مناسبت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، مهندس جواد آدری جهرمی و معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، مهندس حسین فلاح جوشقانی هر کدام در پیامی جداگانه تولد چهارده سالگی ایرانسل را تبریک گفتند . وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارسال پیامی به این اپراتور بزرگ تبریک گفت . در پیام خود اعلام کرد : در اواسط دهه هشتاد ، جامعه ایرانی ، هنوز با ظرفیت‌ های بی ‌نظیر فناوری اطلاعات و ارتباطات آشنا نبود .

در طول این سال‌ ها ، زیر ساخت ‌های ارتباطی به‌ سرعت توسعه یافتند و هم پای تقویت رقابت حاصل از حضور اپراتور های مختلف ، نسل ‌های تازه خدمات ارتباطی و سرویس‌ های متفاوت ، به افراد و کسب ‌و کار ها ، ناگهان منشاء تغییراتی عظیم در زندگی و زمانه ایرانیان شد . به‌ جز اقتصاد دیجیتال که سهم آن رفته ‌رفته در اقتصاد کشور ، جای خود را می ‌یابد . سیاست ، فرهنگ ، جامعه ، آموزش ، روابط ، رفاه و تعاملات فردی و میان گروهی و جمعی ، در هر سه سطح ، تغییراتی وسیع را تجربه کرد .

بخشی از این تغییر عظیم ، حاصل رویکرد و توانایی خانواده ایرانسل در عرضه مطلوب تلفن‌ های دائمی و اعتباری ، فراگیر کردن دامنه مشترکان به‌ ویژه در نسل نوجوی جوان ایرانی ، توسعه پوشش تلفن همراه و ارتقای چشمگیر ضریب نفوذ تلفن همراه در ایران بود . این امر زیر ساخت توسعه کسب‌ و کار های آنلاین در ایران بود . توسعه این کسب‌ و کار ها به رقابت در ارائه کالا ها و خدمات منجر شد . که رفاه بیشتر برای مصرف‌ کنندگان در برداشته است . به‌ این ‌ترتیب ، خانواده ایرانسل در این سال ها ، نه ‌تنها در توسعه چنین زیر ساختی تلاش کرده است . بلکه با متنوع کردن خدمات خود ، به یکی از بزرگ ‌ترین کار فرما های خرید خدمات در لایه‌ های مختلف است .

پیام تبریک معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز پیام تبریک خود را به ایرانسل اعلام کرد . متن پیام به شرح زیر است : تولد 14 سالگی ایرانسل ( irancell ) است و در حالی وارد پانزدهمین سال فعالیتش در ایران می ‌شود . که نسل پنجم تلفن همراه ، اقتصاد دیجیتال ، هوش مصنوعی ، اینترنت اشیا ، تحلیل کلان داده‌ ها و بسیاری رویکرد های جدید در حوزه ICT ، تصویر آینده زندگی را برای مردم تغییر داده است . این اپراتور با حضور در بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با ایجاد فضای رقابتی ، کاهش هزینه‌ های دسترسی به سیم‌ کارت تلفن‌همراه ، افزایش کیفیت و پوشش خدمات ارتباطی را فراهم کند .

 این توسعه‌ یافتگی علاوه ‌بر فضای ارتباطی کشور ، تلنگری برای تغییر و رشد سایر بازیگران فعال در حوزه تلفن‌همراه بوده است . برای مشترکان فرصت انتخاب برای بهره‌ مندی از خدمات کیفی را ایجاد کرده است . ایرانسل با مدیریت آینده‌ نگرانه و همگام با رویکرد های نوین جهانی سهم مناسبی از بازار ارتباطات کشور را به‌ خود اختصاص دهد . در کنار ارائه خدمات صوت و دیتا ، حمایت از کسب‌ و ‌کار های نوین ، ورود و گسترش فناوری‌ های نو ، در توسعه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات در روستا ها نیز نقش موثری داشته است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.