مجله سیم کارت

پیشنهاد ایرانسلی ماه مبارک رمضان

0 36

با شروع شدن ماه مبارک رمضان بعضی از اپراتور های فعال از ارائه پیشنهاد های ویژه ای خبر دادند یکی از این اپراتور ها ایرانسل است که هم کاربران سیم کارت ایرانسل دائمی و هم اعتباری می توانند از این طرح استفاده کنند و کسانی که " سیم کارت ایرانسل " ندارند می توانند جهت خرید سیم کارت ایرانسل به سایت " ایرانسل " یا سایت " سیم کارت " مراجعه کنند .
مشترکین می توانند در طول ماه مبارک رمضان از بسته های ساعتی مکالمه و اینترنت استفاده نمایند و بر اساس الگوی مصرف خود از این بسته ها و تخفیفات ویژه بهره مند شوند و طرح های اعلام شده از سوی این اپراتور در این جا اعلام می شود .
ماه رمضان امسال با پیشنهاد های شگفت انگیز و ویژه ی ایرانسل مکالمه داشته باشید که تا پایان رمضان هر یک مشترکین می توانند در هر مکان و در هر زمانی ، به ازای چهار دقیقه مکالمه ایرانسلی ، چهل دقیقه بعدی را رایگان مکالمه کنند و از هدیه ایرانسل استفاده کنند یعنی چهل دقیقه بعدی شامل هیچ هزینه ای برای مشترک نخواهد بود و می توانند تا پایان ماه مبارک رمضان از این طرح شگفت انگیز استفاده کنند که با پایان یافتن این چهل دقیقه تماس قطع خواهد شد و مشترک می تواند تماس جدید را با همان شرایط از سر بگیرد . یکی دیگر از این طرح های شگفت انگیز اذان تا اذان با مکالمه نا محدود است ، که مشترکین می توانند هر شب از افطار تا سحر تنها با پرداخت هزار تومان ، از مکالمه نا محدود ایرانسلی استفاده نمایند و این پیشنهاد به صورت روزانه در دسترس شما قرار می گیرد و از 8 شب تا 5 صبح قابل استفاده است و مشترکین ایرانسلی می توانند در این ساعت به صورت نا محدود با دوستان و آشنایان ایرانسلی خود مکالمه نا محدود داشته باشند .
علاوه بر این مشترکین در طول ماه مبارک رمضان ، می توانند بر اساس مکان و زمان و الگوی مصرفی خود از بسته های مکالمه با تخفیف تا سقف 100 درصد و بسته های ساعتی اینترنت با تخفیف ویژه بهره مند شوند . مشترکین جهت استفاده از این بسته ها در ماه مبارک رمضان می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #4444* برای فعال سازی آن اقدام نمایند و یا با مراجعه به بخش پیشنهاد ها در اپلیکیشن ایرانسل من نیز می توانند اقدام به فعال سازی این بسته نمایند .
اپلیکیشن لنز نیز در ماه مبارک رمضان ، سه بسته ویدیوئی را در سه دسته بتدی در نظر گرفته است که با اشتراک رایگان و اینترنت نیم بهای ایرانسل قابل استفاده است که این سه دسته نوستالژی رمضان ، هدیه ی رمضان و لنز و لبخند است . کاربران این اپلیکیشن می توانند در بخش نوستالژی رمضان برنامه های خاطره انگیزی که در طی سال های گذشته در ماه مبارک رمضان اجرا می شد را مشاهده کنند ، در بخش هدیه ی رمضان می توانند هر روز 10 فیلم سینمایی و در بخش لنز و لبخند ویدیو های طنز را مشاهده کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.