مجله سیم کارت

کبودر آهنگ نیز به اینترنت پر سرعت همراه اول متصل شد .

0 63

اپراتور "همراه اول" از تخصیص یک روستای دیگر به اینترنت پر سرعت همراه اول خبر داد . همراه اول همزمان با روز جهانی ارتباطات از اتصال 1500 روستای همراه اول رونمایی کرد . اپراتور همراه اول تا کنون توانسته است نیمی از بازار ارتباطات کشور را در دست بگیرد و طی یک سال اخیر توانسته 1587 روستا را تحت پوشش خود قرار دهد ، که این 1587 روستا با جمعیتی حدود 1.3 میلیون نفر توانسته از خدمات اینترنت پر سرعت همراه  اول بهره مند شود و افرادی که سیم کارت همراه اول دارند از خدمات اینترنت این اپراتور استفاده کنند . و این اپراتور اعلام کرد که همراه اول همواره در تلاش است که شبکه ای پایدار را با سرعت دسترسی بالا و مناسب برای مشترکین این اپراتور فراهم کند و با افتتاح بالغ بر 520 میلیارد تومانی امروز ، در مجموع طی سه سال اخیر 4200 روستا از خدمات اینترنت پر سرعت همراه اول برخوردار شده اند . همراه اول هم چنین بر اساس گزارش‌ های دوره ای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور ، ضمن در اختیار داشتن بالا ترین میزان پوشش جمعیتی شهر ها و روستا ها ، تا پایان سال گذشته بالغ بر 82 هزار کیلومتر از جاده‌ های کشور را نیز تحت پوشش خدمات ارتباطی خود در آورده است . همراه اول آخرین نسل از فناوری تلفن همراه را به تقاضای بازیگر سرشناس سینمای ایران ، در روستای « چارلی » استان همدان پیاده‌ سازی کرد .

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، چند روز پیش ، بعد از آئین افتتاح اتصال 1587 روستای کشور به شبکه اینترنت پر سرعت همراه اول ، پرویز پرستویی در برنامه‌ تلویزیونی باغ رمضان درخواستی از اپراتور اول تلفن همراه مطرح کرد ودر خواست این بازیگر این بود که ، ابراز امیدواری کرد روزی روستای چارلی که در آن متولد شده است نیز دارای اینترنت همراه شود و حالا با گذشت کمتر از سه هفته ، همراه اول به عنوان بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه کشور در تلاش است ، اینترنت همراه را به تمامی نقاط کشور گسترش دهد ، امروز روستا چارلی  و دیگر روستا های اطراف از توابع شهرستان کبودر آهنگ استان همدان را به آخرین نسل از فناوری تلفن همراه مجهز کرد .
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران ضمن دستور به اجرای این پروژه توسعه ‌ای در روستای مذکور ، عملا با برداشتن گامی دیگر در جهت توسعه شبکه ملی اطلاعات توسط اپراتور اول موافقت کرد تا الگویی برای حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت در شرایط سخت باشد . مراسم افتتاح سایت نسل 4 روستای چارلی امروز دوشنبه 19 خرداد ماه با حضور پرویز پرستویی ، کیومرث حاجی رحیمیان مدیرکل ارتباطات همراه اول و جمعی از مسوولان محلی در این روستا برگزار و تست سرعت در آن منطقه گرفته شد .  پرستویی در این مراسم که با استقبال چشم‌ گیر ساکنان روستای چارلی مواجه شد ، اظهار کرد : دیروز عصر اینترنت موبایلم را در این نقطه که سایت نصب شده است ، چک کردم . این سایت سرعتی مطابق استاندارد پایتخت را به مردم کبودر آهنگ هدیه داده است و همین موضوع باعث شده روح جوانان این منطقه از کشور شاد شود .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.