مجله سیم کارت

کنسرت خنده ریوندی با ایرانسل

0 18

ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران مشخص شده است ، این اپراتور بزرگ همیشه برای جلب رضایت مشترکین خود در تلاش است و همیشه خدمات خود را به طور آسان در اختیار کاربران قرار می دهد . اپراتور "ایرانسل" با توجه به شیوع و همه گیری ویروس کرونا در کشور اقدامات زیادی را انجام داده است که قابل تحسین است و مشترکینی که سیم کارت ایرانسل دارند می توانند این خدمات را استفاده کنند . این اپرتور بزرگ برای جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر این ویروس از جمله اقداماتی که انجام داده است ، اقدام به دور کاری ، ارائه مواد ضدعفونی و ماسک و دستکش ، ارائه سیم کارت رایگان به سرپرست خانوار برای دریافت وام یک میلیون تومانی ، تغییر شناسه شبکه "سیم کارت ایرانسل" به ماسک بزنیم ، تغییر اعلان های اطلاع رسان تماس های شبکه "سیم کارت" های ایرانسل ، ارائه اینترنت رایگان به معلمان و … از جمله اقداماتی است که این اپراتور بزرگ انجام داده است .
یکی دیگر از اقداماتی که این اپرتور انجام داده است ، ارائه کنسرت های آنلاین است . با توجه به شیوع ویروس کرونا و همه گیری شدن این ویروس و لغو شدن تمامی کنسرت ها اپراتور ایرانسل اقدام به اجرای کنسرت آنلاین کرده است . ایرانسل جندین کنسرت آنلاین برگزار کرده است و مشترکین ایرانسل می توانند از طریق اپلیکیشن لنز این برنامه ها را مشاهده کنند، که تا حد بسیار زیادی مورد توجه عموم مردم و مشترکین این اپراتور قرار گرفته است .
این اجرا ساعت 21:00 به‌ صورت زنده و آنلاین و حالا ایرانسل کنسرت حسن ریوندی برگزار کرده است که قرار است در تاریخ 26 مرداد برگزار شود . به‌ طور اختصاصی از تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل پخش می ‌شود . علاقه‌ مندان به تماشای « کنسرت خنده » حسن ریوندی لازم است پیش از آغاز این اجرا ، برای رزرو اقدام کنند . هر چه زود تر برای تماشای این اجرای شاد رزرو کرده باشید ، شانس شما برای برنده‌ شدن در قرعه‌ کشی یک دستگاهPS4 بیشتر خواهد شد !
مشترکینی که می خواهید برای تماشای این کنسرت آنلاین بلیط تهیه کنید باید از طریق اپلیکیشن لنز اقدام به تهیه و خرید بلیط کنید و لطفا دقت داشته باشید که اگر از اپلیکیشن‌ های تغییر آی ‌پی ( IP ) استفاده می ‌کنید ، برای خرید بلیط و تماشای این اجرای شاد حتما آن ها را غیر فعال کنید . یکشنبه 26 مرداد 90 دقیقه بی‌ وقفه با حسن ریوندی می‌ خندیم !

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.