مجله سیم کارت

فعال سازی طرح رایگان دانا پلاس

0 268

اپراتور ایرانسل طرح رایگان دانا پلاس را هم زمان با آغاز سال تحصیلی جدید ارائه کرده است . به مشترکین خود اعلام کرده است که زود تر نسبت به فعال سازی ان اقدام کنند . فقط تا 15 مهر فرصت دارند تا نسبت به فعال سازی این پلتفرم اقدام کنند . این طرح به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید و باز شدن مدارس و دانشگاه ها ارائه و هدف آن کمک به توسعه و گسترش آموزش های آنلاین است . طرح رایگان ویژه دانا پلاس ایرانسل از 15 مهر ماه 1400 قابل فعال سازی است . مشترکین فقط تا 15 مهر ماه می توانند طرح رایگان دانا پلاس را فعال کنند . به مدت یک ماه از زمان فعال سازی قابل استفاده است .

فعال سازی طرح رایگان دانا پلاس

دانا پلاس “ایرانسل” از پلتفرم های اصلی شبکه دانا است . اپراتور ایرانسل ( irancell ) اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در کشور برای یک پارچه سازی شبکه آموزش کشور ارائه کرده است . دانا پلاس ، 14 مهر ماه 1399 ، در قالب آیین بهره‌ برداری از طرح‌ های ملی کشور ، با حضور رئیس‌ جمهوری و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وقت ، افتتاح شد . مشترکین سیم کارت ایرانسل که تمایل به ثبت نام و استفاده از این پلتفرم دارند . می توانند به وب سایت این پلتفرم به نشانی  plud.danaapp.ir مراجعه کنند و از امکانات پلتفرم استفاده کنند .

دانا پلاس با هدف یک پارچه سازی آموزش های آنلاین و مدیریت آموزشی ارائه و با استفاده از این امکان مراکز و حوزه های آموزشی می توانند سامانه اموزشی خود را به بستر دانا پلاس متصل کنند . تا بتوانند به اسانی سامانه آموزشی خود را مدیریت کنند . این پلتفرم نیاز به ایجاد حساب کاربری برای دانش آموزان و معلمان نخواهد داشت . از طریق این پلتفرم تمامی مراکز آموزشی می توانند سامانه مدیریت آموزشی خود را داشته باشند . می توانند از سرور های قدرت مند دانا پلاس بهره مند شوند . دانا پلاس هم چنین امکان شخصی سازی برند را برای موسسه های آموزشی و اشخاص را فراهم کرده است . تا بتوانند با نام و لوگوی موسسه خود فعالیت کنند و تجربه کاربری یک پارچه را تجربه کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.