مجله سیم کارت

اطلاعاتی درباره سیم کارت 0912

0 2,203

در بین سیم کارت های موجود در بازار و در بین اپراتور های فعال در کشور اپراتور همراه اول از سایر اپراتور های دیگر مشترکین بیشتری دارد و سیم کارت های همراه اول از سایر سیم کارت های موجود در بازار طرفداران بیشتری دارد . اپراتور همراه اول چندین سال پیش طرح یکسان سازی را اجرا کرده است و بر همین اساس ارتباط با سایر اپراتور ها یکسان است و فرقی نمی کند که با سیم کارت همراه اول خود با چه اپراتوری تماس میگیرید در واقع همراه اول با اجرای این طرح ، هزینه‌‌ هایی مثل جابجایی در شبکه همراه و هزینه‌ های بین شهری و بین استانی رو حذف کرد . سیم کارت های همراه اول هم دائمی هستند و اعتباری ولی در بین پیش شماره ها امکان ندارد که “سیم کارت همراه اول
0912″ اعتباری وجود داشته باشد و تمام سیم کارت همراه اول 0912 دائمی هستند .

سیم کارت همراه اول دائمی 0912

سیم کارت همراه اول دائمی 0912 از نظر قیمتی برای خیلی از افراد به صرفه نیستند . قیمت آن ها اصلا اقتصادی نیستند . در بین آن ها سیم کارت 0912 همراه اول با کد 1 و کد 2 در بین سایر سیم کارت از قیمت بالاتری برخوردار هستند . افرادی که به دنبال خرید سیم کارت همراه اول با قیمت مناسب تر هستند . می توانند سیم کارت همراه اول 0912 با کد 9 و یا کد 0 خرید کنند .

سیم کارت های همراه اول ( MCI ) از نظر سرعت اینترنت و قدرت آنتن دهی در رتبه بالایی قرار دارد . سیم کارت های همراه اول از اینترنت با سرعت بالا برخوردار هستند . و سیم کارت های همراه اول با کد های متنوع فقط از لحاظ قیمت و از لحاظ رند و کد یک بودن با یکدیگر متفاوت هستند . از نظر ارائه خدمات با یکدیگر تفاوتی ندارند . در بین سیم کارت های 0912 موجود در بازار سیم کارت های کد یک و 2 معمولا قدیمی و کارکرده هستند . صفر آن ها در بازار معمولا وجود ندارد و یک سری کد های دیگه وجود دارد که هنوز صفر آن ها موجود است و قیمت آن ها مناسب است . افرادی که به دنبال “سیم کارت” صفر هستند می توانند از این سیم کارت ها خرید کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.