مجله سیم کارت

رمضان 1400 با لنز ایرانسل

0 21

با نزدیک شدن به ایام پر برکت رمضان اپراتور ایرانسل ویژه برنامه های خود را از طریق اپلیکیشن لنز به کاربران خود اعلام کرده است . کلیه کاربران سیم کارت ایرانسل می توانند از طریق تلویزیون اینترنت لنز ویژه برنامه های ماه رمضان را مشاهده کنند .
اپلیکیشن لنز یک تلویزیون اینترنتی است که توسط اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران ارائه شده است و کاربران می توانند ، آن را بدون هزینه دانلود و نصب کنند و در هر لحظه و در هر کجا به مجموعه ای از فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشند . کلیه کاربرانی که "سیم کارت ایرانسل" دارند ، هم سیم کارت ایرانسل اعتباری و هم سیم کارت ایرانسل دائمی می توانند بدون پرداخت هزینه ای این اپرلیکیشن را دانلود و نصب کنند و از خدمات آن بهره مند شوند . کاربران اپلیکیشن لنز می توانند علاوه بر فیلم ها و سریال ها به برنامه های زنده تلویزیونی ، مسابقه های ورزشی و … دسترسی داشته باشند . اپراتور ایرانسل نیز در همین راستا در رمضان 1400 ویژه برنامه های خود را از این طریق اعلام کرده است . کاربران می توانند هم چون سال گذشته از طریق برنامه لنز و ماه برنامه های مناسبتی ، مذهبی ، مداحی آموزش های مذهبی و … را تماشا کنند و هم چنین « لنز فیلم » عنوان شبکۀ ویژۀ فیلم و سریال لنز است که در ماه مبارک رمضان ، از افطار تا سحر ، فیلم‌ ها و سریال ‌های جدید و ویژه‌ ای متناسب با حال و هوای این ماه پخش می‌ کند .
لنز "ایرانسل" هم چنین طی همکاری با مجموعۀ « هیئت آنلاین » ، ویژه‌ برنامه‌ های مناسبتی این مجموعه ، مانند سخنرانی ، مداحی و برنامه‌ های مذهبی را در قالب شبکۀ اختصاصی ، برای علاقه ‌مندان پخش می ‌کند . طرفداران موسیقی لنز نیز می‌ توانند در این ماه مبارک ، مجموعۀ ویژۀ مناسبتی ، شامل ، نوا های مذهبی ، مداحی و کتاب ‌های صوتی مرتبط با ماه رمضان را در لنز بشنوند .علاوه بر موارد فوق ، برنامۀ ورزشی « محوطۀ جریمه » ، با موضوع فوتبال و حواشی آن ، در ماه مبارک رمضان ، به صورت ویژه در شبکۀ « لنز اسپورت » برای علاقه‌ مندان به برنامه‌ های ورزشی پخش می‌ شود . لنز ایرانسل هم چنین برنامه‌ های طنز و سرگرمی ویژه‌ ای را برای ماه مبارک رمضان و نیز یک شگفتانه برای عید سعید فطر تدارک دیده است که جزئیات آن به زودی به اطلاع مخاطبان برنامه ‌های این اپلیکیشن خواهد رسید .
از جمله امکانات اپلیکیشن لنز می ‌توان به ایجاد دسترسی به مجموعۀ عظیمی از فیلم ‌ها ، سریال‌ ها ، آلبوم‌ های موسیقی و برنامه ‌های مستند ایرانی و خارجی ، پخش زندۀ برنامه ‌های تلویزیونی ، مسابقات و برنامه‌ های ورزشی و فرهنگی ، امکان ضبط خودکار برنامه‌ های زنده تلویزیون در زمان ‌بندی از پیش تعیین ‌شده ، امکان مشاهده جدول برنامه ‌های پخش ‌شده از شبکه‌ های مختلف تلویزیون ، امکان مشاهده برنامه ‌ها در بخش آرشیو ها تا هفت روز بعد از پخش زنده ، امکان افزودن برنامه ‌های مورد علاقه کاربر به فهرست « علاقه‌ مندی » و دسترسی آسان ‌تر به آن ها اشاره کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.