مجله سیم کارت

قرعه کشی زمستانه رایتل

0 578

رایتل برای مشترکین سیم کارت های خود در زمستان امسال هدایای ویژه ای را ارائه کرده است . اپراتور رایتل از اپراتور های فعال در ایران است که خدمات متنوع و متفاوتی را به کاربران خود ارائه کرده است . همواره در تلاش است که رضایت کاربران خود را جلب کند . مشترکین “سیم کارت” های رایتل می توانند در زمستان امسال با کسب امتیاز در قرعه کشی چهارشنبه سوری “رایتل” شرکت کنند . از جوایز ویژه این قرعه کشی بهره مند شوند جوایز ویژه این قرعه کشی زمستانه رایتل گوشی هوشمند آیفون 12 است . کاربرانی که سیم کارت رایتل دارند می توانند در این طرح زمستانه رایتل شرکت کنند . با انجام تراکنش های بیشتر شانس خود را برای دریافت جایزه افزایش دهند . هر هزار تومان تراکنش 1 امتیاز برای کاربران “سیم کارت رایتل” ثبت می شود . هر چقدر تراکنش ها افزایش یابد امتیاز ها هم افزایش می یابد .

هدایای قرعه کشی زمستانه رایتل

رایتل در زمستان امسال هدایای ویژه‌ ای برای کاربران خود در نظر گرفته است . شما می‌ توانید با انجام هر تراکنش مانند خرید طرح ، پرداخت قبض یا افزایش اعتبار از اول بهمن تا 24 اسفند 1399 ، برنده‌ خوش‌ شانس یکی از 4 گوشی آیفون 12 باشید . قرعه‌ کشی 26 اسفند مصادف با چهارشنبه‌ سوری انجام می ‌شود . شما می ‌توانید قرعه‌ کشی را به‌ صورت زنده از طریق اینستاگرام رایتل Rightelpr@ مشاهده کنید . مشترکین سیم کارت رایتل ( rightel ) می توانند با دانلود و نصب اپلیکیشن رایتل من امتیاز های خود را مشاهده کنند .

کاربران سیم کارت های رایتل علاوه بر اپلیکیشن رایتل می توانند از سامانه رایتل من نیز امتیاز های خود را مشاهده کنند . هر 1 امتیاز معادل یک شانس در قرعه‌ کشی است . شرکت در قرعه‌ کشی تا قبل از 24 اسفند ، عدد 1 را به شماره رایگان 204040پیامک کنید .کد های قرعه ‌کشی در تاریخ 26 اسفند برای مشترکینی که به شماره 204040 پیامک فرستادند ارسال خواهد شد . قرعه‌ کشی تنها از میان این مشترکین انجام خواهد شد . کاربرانی که تمایل دارند در قرعه کشی زمستانه رایتل شرکت کنند . می توانند با خرید سیم کارت رایتل در این قرعه کشی شرکت کنند و از جوایز ویژه این قرعه کشی بهره مند شوند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.