مجله سیم کارت

همراه اول تندیس زرین «جایزه ملی مدیریت مالی ایران» را دریافت کرد

0 19

همراه اول تندیس زرین «جایزه ملی مدیریت مالی ایران» را دریافت کرد

همراه اول بعنوان اولین و پرقدرتمند ترین اپراتورهای ایرانیست که در طول دوره ی فعالیت خود توانسته است، سیل عظیمی از مخاطبان را به سمت خود سوق دهد.از اینرو و طبق گزارشات بدست آمده از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، در روز شنبه (26 بهمن 1398) با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، جمعی از مسئولان کشوری، مدیران شرکت ها و اساتید دانشگاه در سالن همایش های بین المللی رازی، برگزار شد.

این همایش همه ساله برگزار می شود و به شرکتهای منتخب تندیس زرین اهدا می شود.

خرید خط رند همراه اول به گونه ای است که روزانه تعداد زیادی از کاربران طرفدار اقدام به خریدشماره رند می نمایند.

بنابراین در طی دوره ی برگزار شده و همزمان با اعلام نتایج ارزیابی ها توسط کمیته داوران، اپراتور «همراه اول» موفق شد تندیس زرین را اذعان خود کند. از اینرو همراه اول، حائز امتیاز لازم برای دریافت تندیس شده و بالاترین سطح جایزه را دریافت نمود.

لازم به ذکر است که جایزه ملی مدیریت مالی ایران همه ساله و از سال 1389 برگزار می شود، که بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت ها و سازمان های شرکت کننده می باشد.

با توجه به گزارشات بدست آمده، اهداف برگزاری این  همایش به شرح زیر می باشد:

حمایت مدیریت مالی حرفه ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت ها و سازمان ها، تشویق و ترغیب شرکت ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه ای شرکت ها و سازمان های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت ها و سازمان های برتر  مالی و اقتصادی، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.