مجله سیم کارت

آغازچهاردهمین همایش انجمن‌های اسلامی مجموعه مخابرات و ارتباطات کشور

0 13

در آیین گشایش چهاردهمین همایش اتحادیه های انجمن های اسلامی آخرین وضعیت خدمات و سرویس های مخابراتی در دو استان تهران و البرز پرداخت.

 


با حضور آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران ، حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران ، اعضای انجمن های اسلامی شرکت های مخابرات استانی و شرکت های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات چهاردهمین اجلاس سراسری اتحادیه های انجمن های اسلامی مجموعه ارتباطات و مخابرات کشور به میزبانی شرکت مخابرات استان تهران از صبح امروز چهارشنبه 15 مرداد ماه به مدت دو روز در سالن همایش های شهدای مخابرات استان تهران آغاز شد.

به گزارش پیام تهران آنلاین در آیین گشایش چهاردهمین همایش اتحادیه های انجمن های اسلامی ، مهندس صیدی مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران به حاضران خیر مقدم گفت و ضمن تبریک به خاطر پیروزی های حاصل شده از مقاومت ملت فلسطین در برابر اسرائیل جنایتکار و عقب نشینی ارتش رژیم غاصب اسرائیل از نوار غزه به تشریح آخرین وضعیت خدمات و سرویس های مخابراتی در دو استان تهران و البرز پرداخت.

مهندس صيدي با اعلام اين كه امسال در مخابرات استان تهران ، سال توسعه و فرهنگ سازماني است ، به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر انتخاب سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي اشاره كردو با تأكيد بر اين كه هر يك از آحاد جامعه لازم است به برنامه‌ريزي براي خود در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري بپردازد خاطرنشان ساخت: فرهنگ كار و تلاش بايد جايگزين فرهنگ عافيت‌طلبي شود لذا امسال ما در سطح شركت موضوع فرهنگ سازماني را بعنوان مقوله‌اي مهم و حياتي بطور جدي دنبال خواهيم كرد.
وي با بيان اين كه جايگاه مخابرات در توسعه اقتصادي در مرتبه بالايي قرار دارد تصريح كرد: رشد و ارتقاي فرهنگ سازماني براي رسيدن به توسعه مخابراتي مقوله‌اي مهم و حياتي است و هر يك از ما به فراخور مسئوليت‌ها و حتي بيشتر از آن بايد در راستاي تحقق شعار سال جاري وارد عمل شويم.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به فعالیت های فرهنگی در سطح شرکت از انسجام و همدلی میان بخش های مرتبط با حوزه فرهنگی از جمله حوزه مقاومت بسیج ، انجمن اسلامی و دفتر روابط عمومی و تشریک مساعی در قالب تشکیل شورای فرهنگی خبرداد و اذعان داشت : خوشبختانه با وجود نیروی های متدین و ارزشی ، وجود با برکت 802 جانباز سرافراز ، هزار و 200 ایثارگر، 73 آزاده در شرکت مخابرات استان تهران که 72 شهید را نیز نثار اهداف مقدس جمهوری اسلامی کرده است شاهد وحدت و همدلی در اجرای برنامه های متوع فرهنگی هستیم.
گفتنی است دربخش اول این اجلاس ، آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران ، حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی ، مهندس خسروی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت سخنرانی کردند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انجمن های اسلامی باید منسجم در راستای مسئولیت اجتماعی نقش خود را در عرصه های مختلف ایفا کنند افزود: انجمن های اسلامی می توانند یار و یاور مجموعه دولت و مجلس باشند و حتی پیشنهادات خود را در حوزه های مختلف به ائمه جمعه ارایه کنند تا ازاین تریبون مطرح شود .
وی با اشاره به اینکه در ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی حزب جمهوری و جامعه روحانیت مبارز برای انقلاب برنامه ریزی داشتند
خاطرنشان ساخت :آنهایی که فکر می کردند روحانیت تشکل خاصی ندارد و پس از سقوط رژیم شاه کار به دست جبهه ملی و یا دیگر گروه ها خواهد افتاد مشاهده کرده اند که روحانیت وارد میدان شد و با برنامه ریزی کار را به عهده گرفت.
امام جمعه موقت تهران گفت: انجمن اسلامی به عنوان بازو همواره یار و یاور انقلاب بوده و در عرصه های مختلف به کمک نظام شتافته است .
وی افزود : امروز هم با توجه به مشکلات موجود این تشکل می تواند نقش بسزایی در برطرف شدن مشکلات داشته باشد .

 

مشروح بیانات سخنرانان بخش اول همایش در یخش های تکمیلی تر همین خبر به اطلاع رسانیده می شود.

افزودنی است در دومین روز برگزاری این همایش که پنج شنبه 16 مرداد برگزار می شود، دکتر سید هاشمی رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران سخنرانی خواهد کرد.

در چهاردهمين همايش سراسري اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي شرکت های مخابراتی و ارتباطات و فناوری اطلاعات ، شرکت مخابرات ایران ، شرکت ارتباطات سیار، شرکت های مخابرات استانی سراسر کشور، وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و شركت‌هاي تابعه نظیر پست ، پست بانک ، شرکت ارتباطات زیر ساخت ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سایر شرکت ها و سازمان های زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، 15 و 16 مردادماه 1393 در سالن اجتماعات شهداي بسيج شركت مخابرات استان تهران «شادمان» به مدت دو روز برگزار مي‌شود.

شایان ذکر است همایش سراسری اتحادیه انجمن های اسلامی هر دو سال یکبار برگزار می شود و شرکت مخابرات استان تهران همانند دوره قبل ، میزبان چهاردهمین دوره است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.