مجله سیم کارت

ارائه بسته یلدایی ایرانسل

0 93

ارائه بسته یلدایی ایرانسل

رقابت شدید اپراتورها برای ارائه ی خدمات متنوع و مقرون به صرفه برای کاربران ، شرایطی را فراهم کرده است . تا اپراتورهای مختلف بتوانند به بهترین نحو به مشترکین خود خدمات ارائه و موقعیت خوبی برای خود بدست آورند . خرید سیم کارت ایرانسل و همچنین خرید سیم کارت رایتل ، نسبت به چند سال گذشته و بعد از سیم کارت رند همراه اول ( MCI ) ، سیل عظیم مخاطبین را به خود اختصاص دهد . در حقیقت با توجه به موقعیت کنونی و شرایط حاکم، تمامی اپراتورها در تلاش هستند . تا به مناسبت هر رویدادی از طرح های ویژه خود رونمائی کرده و در اختیار کاربران خود قرار دهند. در همین راستا اپراتور رایتل دست به کار شد و قبل از هر اپراتور دیگری ، طرح بسته یلدایی ایرانسل را معرفی کرده است.

بسته یلدایی ایرانسل

ایرانسل از اینترنت مخصوص یلدای خود رونمائی کرد. اپراتور ایرانسل با هدف کسب رضایتمندی و حفظ جایگاه و محبوبیت خود از طرح های متنوع خود که مخصوص یلدا می باشد رونمائی کرد. ازاین رو تمامی کاربران سیم کارت ایرانسل می توانند با چند کلیک ساده هر یک از طرح های اینترنت را برای شماره خودشان و یا دوستانشان خریداری نمایند . هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت نمایند.

در واقع این اپراتور طرح های ویژه اینترنت همراه . تخفیف ویژه خرید آنلاین سیم‌کارت و محصولات ارزش افزوده را به مناسبت شب یلدا . در اختیار مشترکین و کاربران خود ارائه کرده است.

نکته ای که وجود دارد این است که کاربران ایرانسل باید در نظر داشته باشند که هزینه هر گیگابایت اینترنت همراه تا آخر آذرماه بر روی شبکه «های وب »، به مراتب ارزانتر از تعرفه های ایرانسلی محاسبه خواهد شد.این در حالیست که سرویس‌های رایگان ایرانسل شامل این امکان نبوده و تعرفه آن‌ها مطابق ترافیک داخلی محاسبه می شود.

کاربران سیم کارت ایرانسل می توانند . با شماره گیری کد #5* و تنها با پرداخت 9000 تومان از 3 گیگابایت اینترنت ویژه شب یلدا استفاده نمایند.این طرح برای تمام کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل امکان پذیر می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.