مجله سیم کارت

ارائه خدمات حقوقی توسط اپراتور شاتل موبایل

0 169

اپراتور “شاتل موبایل” یکی دیگر از اپراتور های تلفن همراه در ایران است . خدمات حقوقی شاتل موبایل و منحصر به فردی را برای مشترکین خود ارائه و اپراتور نسل جدید محسوب می شود . اپراتور شاتل موبایل همواره در تلاش است که بهترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار دهد . در کنار خدمات ویژه خود برای تمام اقشار جامعه سیم کارت های ویژه ارائه کرده است .
افرادی که تمایل دارند از خدمات این اپراتور بزرگ بهره مند شوند . می توانند با خرید سیم کارت شاتل موبایل از خدمات ویژه این اپراتور بهره مند شوند .

خدمات حقوقی شاتل موبایل

اپراتور شاتل موبایل برای مشترکین خود خدمات حقوقی نیز در نظر گرفته است و مشترکین سیم کارت شاتل موبایل می توانند خدمات حقوقی خود را از طریق مراکز خدمات شاتل موبایل نیز انجام دهند . شاتل موبایل در کنار تمام خدمات ویژه و منحصر به فرد خود این خدمات را نیز در اختیار مشترکین خود قرار داد . تا بتوانند از طریق نمایندگی های خود را نیز انجام دهند . در واقع شما می‌ توانید برای پی ‌گیری و ارائه ‌ی نامه‌ های حقوقی خود مانند شکایات ، اعلام سرقت و مزاحمت تلفنی و غیره به یکی از مراکز شاتل موبایل و یا نمایندگی‌ های منتخب حقوقی مراجعه کنید و درخواست خود را برای بررسی و پاسخ‌ گویی با این مراکز مطرح فرمایید .

اگر تماس ‌ها یا پیامک‌ های نا خواسته‌ ای از شماره ‌ای مشخص داشته باشید و بخواهید مزاحمت تلفنی و یا کلاه‌ برداری را به اپراتور شاتل موبایل ( shatelmobile ) اطلاع دهید ، برای رفع مزاحمت ( و نه شناسایی مزاحم یا کلاه ‌بردار ) می‌ توانید با مراجعه به مراکز خدمات و یا نمایندگی‌ های فرم مربوط را تکمیل کنید و به همراه کپی کارت ملی خود به این مراکز تحویل دهید ، برای دریافت این خدمات یا هر دو خط باید مربوط به شرکت شاتل موبایل باشد و یا شما به عنوان شخص شکایت کننده باید “سیم کارت شاتل موبایل” داشته باشید . تعرفه خدمات حقوقی و پیگیری نامه های قضایی 10،000 تومان است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.