مجله سیم کارت

از دنیای سیم کارت تا نکات مثبت و منفی ایفون11

0 58

از دنیای سیم کارت تا نکات مثبت و منفی ایفون11

با توجه به رونق روزافزون گوشی های هوشمند و همچنین فعالیت گسترده ی اپراتورهای  سیم کارت های مختلف ، شکل و نقش متفاوتی گرفته است.از گوشی های پیشرفته گرفته تا "سیم کارت" ها و اپراتورهای مختلف که هر کدام جدا از هم در حال فعالیت بوده و قصد دارند از یکدیگر پیشی بگیرند.بعنوان مثال می توان به اپراتور همراه اول اشاره نمود که توانسته است جایگاه ویژه ای برای خود رقم بزند. خرید سیم کارت همراه اول از سمت مشتریان  این اپراتور با توجه به بصرفه بودن قیمت سیم کارت همراه اول ،می تواند صحت این گفته ها را تایید نماید.در همین راستا و با توجه به رشد اپراتورها،کمپانی های گوشی سازی نیز با تمام قدرت دست به کارشده اند و سعی دارند تا در این عرصه موفقتر عمل نمایند.

نکات مثبت و منفی از ایفون11

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم کمپانی اپل دیشب از پرچمداران خود رونمائی نمود و طبق معمول همزمان با عرضه ایفون‌های جدید نسخه سیستم عامل ios  نیز تجدید می‌شود.اپل قصد دارد با عرضه گوشی های جدید خود درآمد میلیاردی خود را بیشتر از قبل افزایش دهد.

.در همین راستا مشخص شد که یکی از ویژگیهای منحصربفرد این گوشی حالت تاریک یا شب می باشد که سروصدای زیادی به پا کرده است.دوربین گوشی های ایفون 11 ، مجهز به دوربین اولترا واید، فیلمبرداری 4k، تراشه قدرتمند A13 Bionicمی باشد.لازم به ذکر است که این گوشی از قابلیت شارژ سریع برخوردار نیست و این گوشی ها با شارز ضعیف 5 واتی عرضه می شوند.

اما نکته ای که این میان بسیار حائز اهمیت می باشد شارژ مربوط به ایفون 11پرو می باشد که دارای ظرفیت شارژ 18 واتی می باشند.در واقع با عرضه خانواده های ایفون 11، کمبودهایی از این گوشی نیز مطرح شده که از جمله آنها می توان به ظرفیت حافظه داخلی این مدل گوشی ها اشاره نمود، که بعنوان نکته منفی تلقی خواهند شد.

از دنیای سیم کارت تا نکات مثبت و منفی ایفون11

با این حال اگر بخواهیم نکات مثبت این گوشی را درنظر بگیریم باید به تراشه آن ها اشاره نمائیم.در واقع به وضوح می توان بیان کرد که پرچمداران اپل دارای تراشه قدرتمند و تا چندین سال امکان دریافت  نسخه جدید سیستم عامل در این گوشی ها وجود خواهد داشت.

در انتها لازم به ذکر است که گوشی "ایفون 11" با قیمت 699 دلاری عرضه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.