مجله سیم کارت

افزایش خدمات پستی در دوران کرونا

0 83

اداره پست استان اصفهان اعلام کرده است از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور افزایش 200 درصدی مرسولات پستی داشتیم و خرید و فروش اینترنتی بسیار بالا رفته است . در واقع با کاهش تردد های غیر ضروری به دلیل شیوع ویروس کرونا نقش پست پر رنگ تر شده است و زنندگی افراد دست خوش تغییراتی قرار گرفته است . در واقع پست با داشتن شبکه مویرگی ارتباز بین فروشنذگان و خریداران را کامل می کند و این باعث رشد فروش اینترنتی خواهد بود و فروشندگان اینترنتی را نیز قوی می کند و با عث رشد آن ها می شود . در طی یک سال امیر با شیوع بیشتر این ویروس و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تمایل افراد به خرید غیر حضوری و آنلاین بیش از پیش شده و برخی نیز برای خرید روزمره خود از پست کمک می گیرند که این موضوع باعث افزایش 200 درصدی ترافیک مرسولات پستی شده است . در همین راستا در این مدت نیز خدمات الکترونیکی برای افراد در نظر گرفته شده است از جمله دریافت کد پستی شهروندان ، سازمان ها و یا نهاد های دولتی که می توانند با ورود به سامانه  Gnaf.post.ir و طی چندین مراحل ساده به خدمات مربوط به کد پستی به صورت غیر حضوری دست پیدا کنند .
مدیر کل پست اصفهخن اعلام کرد : از جمله خدمات ارائه شده در این مدت توزیع دفترچه های درمانی ، کارت سلامت ، گواهینامه های فنی و حرفه ای ، شناسنامه ، سیم کارت های سرپرست خانواده که نمونه ای از توزیع مرسولات به آدرس متقاضیان بوده است . وی در ادامه افزود ، ثبت نام غیر حضوری دانش آموزان در مقاطع اول ، ثبت نام کارگران فصلی در سامانه فنی و حرفه ای و ارائه خدمات امور مالیاتی و باجه های عصر گاهی که نمونه ای از خدمات نیابتی است را از دیگر خدمات پست در این مدت اعلام کرد .
در این خصوص تاکید کردند که همکاران ما در پست در این ایام حضور 100 درصدی داشته اند و ارسال مرسوله های پستی به صورت روزانه انجام می شود و نامه رسان ها در تلاش هستند تا خدمات رسانی در اسرع وقت انجام پذیرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.