مجله سیم کارت

امضا تفاهم نامه آنلاین ایرانسل و شهرداری تهران

0 49

اپراتور ایرانسل یکی از بزرگترین اپراتور های کشور است و اقدامات زیادی در جهت توسعه و پیشرفت کشور برداشته است ، در اقدامی جدید این اپراتور با همکاری سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران تفاهم نامه ای بر پایه شهر هوشمند امضا کردند .
به گزارش روابط عمومی "ایرانسل" ، با امضا کردن این تفاهم نامه زمینه های لازم برای ایجاد و توسعه شهر هوشمند فراهم خواهد شد . این جلسه که به صورت آنلاین و به صورت ویدیو کنفرانس صورت گرفت و در این جلسه مدیران و معاونان هر دو مجموعه حضور داشتند ، این تفاهم نامه امضا شد . مدیر عامل ایرانسل اعلام نمود که از جمله خدماتی که این اپراتور می تواند در این راستا ارائه دهد ، خوانش کنتور های آب و برق و گاز است که هوشمند سازی شود ، ایجاد بستر اینترنت برای ارائه خدمات به آتش نشانی است تا از اتفاق های گذشته جلوگیری کنیم . مدیر عامل ایرانسل اشاره ای به سهام داری ایرانسل در گروه اسنپ کرد و اعلام کرد که برخی از خدمات شهری از این طریق به شهروندان ارائه شود و هم چنین تاکید کرد که از کسب و کارهای نو پا نیز که در حوزه خدمات شهری فعالی می کنند نیز حمایت می کند و برای آن ها بسترهای لازم را فراهم می کند . در واقع با این تفاهم نامه قرار شده است که با همکاری ایرانسل و شهرداری تهران و با توجه به دسترس هایی که این دو مجموعه ایجاد خواهند کرد ، بسیاری از زیر ساخت های ارائه شده خدمات شهری مورد آزمایش قرار گیرد . معاون برنامه‌ ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران نیز در این نشست با اشاره به این که رشد چشم گیر کاربرد خدمات دیجیتال در دوران شیوع ویروس کرونا ، موجب شد عقب‌ ماندگی برنامه‌ های توسعۀ شهر هوشمند ، تقریباً دو سال تسریع و جبران شود ، ابراز امیدواری کرد تا این تفاهم‌ نامه منجر به توسعه سریع تر  پروژه‌ های شهر هوشمند شود .
اپراتور ایرانسل افزود که مراحل اولیه تاسیس این پروژه و اجرای این طرح اجرا شده است و بستر برای فرهنگ سازی شهر هوشمند ایجاد شده است و در ادامه بیان کرد که با امضای این تفاهم نامه فقط گام های اجرایی این پروژه به صورت جدی پیش خواهد رفت و شیوع کرونا باعث شد که این قضیه جدی تر از پیش و همین طور سریع تر از پیش به جلو برود .
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.