مجله سیم کارت

امضا تفاهم نامه توسعه دسترسی به فیبر نوری توسط رایتل

0 78

اپراتور رایتل سومین اپراتور برتر در ایران به تازگی تفاهم نامه ای برای توسعه دسترسی به فیبر نوری امضا کرد . در مراسمی که به مناسبت روز جهانی ارتباطات برگزار شد اپراتور رایتل این تفاهم نامه همکاری را امضا کرد . اپراتور رایتل و 8 شرکت ارائه دهنده خدمات ارتباطات ثابت  FCP ها این تفاهم نامه همکاری را امضا کردند .

سخنرانی رئیس سازمان تنظیم مقررات برای توسعه فیبر نوری رایتل

به گزارش روابط عمومی “رایتل” ، در مراسمی که به مناسبت روز جهانی ارتباطات برگزار شد وزیر و رئیس سازمان تنطیم مررات و ارتباطات رادیویی سخنرانی کرد . در این سخنرانی اعلام کرد که برای توسعه شبکه فیبر نوری سه اقدام باید انجام بگیرد و در دستور کار قرار بگیرد .
اولین اقدام تامین مالی می باشد که با صرف نظر دولت از حق السهم خود از اپراتور ها به نفع توسعه شبکه محقق شد . سپس باید تقسیم کار انجام می‌ گرفت که با دعوت از اپراتور ها و FCP‌ها تفاهم ‌نامه‌ ای برای توسعه شبکه تهیه و تنظیم شد . در نهایت اقدام سوم و رفع موانع برای توسعه به‌ واسطه تعامل با سازمان‌ ها و نهاد‌ های موثر خواهد بود .

وی تاکید کرد که با امضای این تفاهم ‌نامه با ۹ شرکتی که برای اجرای پروژه اعلام آمادگی کرده‌ اند روند توسعه شبکه فیبر نوری رایتل ( rightel ) شتاب خواهد گرفت . این شرکت‌ ها متعهد شدند بیش از ۸ میلیون از ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری وعده را راه ‌اندازی کنند .

سخنرانی مدیر عامل رایتل

مدیر عامل اپراتور رایتل نیز در روز ارتباطات سخنرانی کرد و این روز را به مشترکین سیم کارت های خود تبریک گفت . هم چنین این اپراتور بزرگ در روز جهانی ارتباطات که 27 اردیبهشت ماه 1401 بود برای مشترکین سیم کارت های خود طرح هدیه ارائه کرده است . کلیه مشترکین رایتل می توانستند در این روز اقدام به فعال سازی بسته هدیه کنند و از این هدیه ویژه بهره مند شوند . مشترکان “سیم کارت” رایتل جهت فعال سازی و بهره مندی از این هدیه ، کد دستوری # 225 * را در روز 27 اردیبهشت ماه شماره گیری کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.