مجله سیم کارت

اینترنت رایگان رایتل برای دانشجویان ، طلاب ، معلمان و اساتید

0 267

اپراتور رایتل نیز مانند سایر اپراتور های فعال در کشور با آغاز سال تحصیلی جدید در کشور برای دانشجویان ، معلمان ، طلاب و اساتید اینترنت رایگان ارائه کرده است . این اپراتور بزرگ اعلام کرد که از این پس می توانند از این هدیه رایگان استفاده کنند . به گزارش روابط عمومی “رایتل” ، این اپراتور در راستای مسئولیت اجتماعی هدیه های اینترنت رایگان را در راستای مسئولیت اجتماعی و ارتقا ظرفیت آموزشی کشور هدیه های هدیه متنوعی را ارائه کرده است . اپراتور رایتل به عنوان اپراتور برتر در کشور در سال مالی گذشته موفق شد تا به سود خالص برسد . سه ماه نخست سال 1400 نسبت به سال گذشته موفق شد تا رشد چشم گیری برسد .

اینترنت رایگان رایتل برای دانشجویان ، طلاب ، معلمان و اساتید

اپراتور رایتل با آغاز سال تحصیلی 1400 امکان استفاده از سامانه آموزشی شاد را را برای کلیه مشترکین که سیم کارت رایتل دارند به صورت رایگان فراهم کرده است . دانش آموزان ، والدین ، معلمان ، مدیران و مسئولین مدارس می توانند از سامانه آموزشی شاد بدون محاسبه مصرف اینترنت بهره مند شوند . اپراتور رایتل در دو سال گذشته رشد چشم گیری در بخش های مختلف داشته از و این حاکی از روند رشد پایدار می باشد . اپراتور رایتل به عنوان یکی از اپراتور های برتر در کشور تعرفه برقراری تماس را برای کلیه مشترکین سیم کارت های خود رایگان کرد است . کلیه تماس های درون شبکه این اپراتور رایگان است .

هدیه های رایتل که بر اساس فهرست دریافتی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فعال شد.

شامل : 30 گیگا بایت اینترنت برای دانشجویان و طلاب . 40 گیگا بایت برای معلمان و 60 گیگا بایت برای اساتید دانشگاه است که به مدت 6 ماه اعتبار و قابلیت استفاده دارد . اپراتور رایتل ( rightel ) با تکیه بر توان داخلی و در شرایط تحریم در کشور توانسته به رشد چشم گیری برسد . با تلاش های شبانه روزی و خستگی نا پذیر توانسته در دو سال گذشته به سود خالص دست پیدا کند . بر تعداد مشترکین خود بیافزاید . شرایط امروز رایتل یکی از درخشان ‌ترین نمونه‌ های موفق نگاه به داخل برای حل مشکلات بوده که همواره مورد تایید مقام معظم رهبری است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.