مجله سیم کارت

بسته های ویژه رومینگ حج همراه اول

0 436

با توجه به نزدیک شدن موسم حج اپراتور های فعال در ایران برای مشترکین سیم کارت خود که قصد سفر به حج دارند تعرفه های ویژه ارائه کرده است . اپراتور همراه اول نیز برای رفاه حال مشترکین سیم کارت های خود هزینه های رومینگ بین الملل و تعرفه های ویژه رومینگ حج را کم کرده است .

تعرفه های ویژه رومینگ حج با 95 درصد تخفیف

به گزارش اداره کل ارتباطات سیار ایران ، اپراتور “همراه اول” در راستای رفاه حال و کاهش هزینه های ارتباطی زائران خانه خدا تعرفه های ویژه ارائه کرده است . مشترکان سیم کارت های همراه اول در ایام حج امسال می توانند از تعرفه های ویژه با تخفیف 95 درصد در کشور عربستان استفاده کنند . مشترکان “سیم کارت” های همراه اول باید قبل از سفر حتما اقدام به فعال سازی این تعرفه های ویژه کنند . اگر قبل سفر برای فعال سازی اقدام نکنند . اقوام ، دوستان و خانواده های حجاج که در ایران حضور دارند می توانند فعال کنند . در هر زمان می توانند نسبت به خرید این تعرفه ها برای مسافران شان در کشور عربستان اقدام کنند .

نحوه فعال سازی

تمامی مشترکان سیم کارت همراه اول دائمی و سیم کارت همراه اول اعتباری از تاریخ 21 خرداد تا 7 مرداد 1401 که مصادف با ایام تشرف است . می توانند برای مدیریت و کاهش هزینه های ارتباطی خود ، با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول رومینگ ویژه حج را فعال کنند . یا اپلیکیشن «همراه من» یا شماره‌ گیری کد دستوری «ستاره 10 ستاره 29134 مربع »‌‌اقدام به خرید و فعال سازی بسته های ویژه حج کنند .

بسته های ویژه رومینگ همراه اول شامل :

طرح ویژه رومینگ حج که از 21 خرداد 1401 با قابلیت یک بار فعال سازی در دسترس حجاج قرار می گیرد . 1.5 گیگابایت دیتا به قیمت 180 هزار تومان با مدت اعتبار 60 روز از زمان فعال سازی است . که حتی قبل از سفر هم به راحتی می توان از طریق درگاه فروشگاه آنلاین همراه اول خریداری کرد . هم چنین 4 طرح دیگر نیز ارائه کرده است . طرح اول با مشخصات «500  مگا بایت دیتا » است . طرح دوم ویژه رومینگ حج با « 3 گیگابایت دیتا + 10 دقیقه مکالمه هدیه » است . بعدی با « 10 گیگا بایت دیتا + 15 دقیقه مکالمه هدیه » است . طرح چهارم با « 30 گیگابایت دیتا + 30 دقیقه مکالمه هدیه » نیز طراحی که مشترکان همراه اول می توانند با استفاده از هدیه مکالمه با شماره های ایران یا عربستان تماس بگیرند .

هم چنین به تماس های از مقصد ایران و کشور عربستان پاسخ دهند . با استفاده از تعرفه های اینترنت رومینگ بین الملل ، همه امکانات ارتباطی از جمله مکالمه و تماس تصویری با پیام رسان ها ، دسترسی امن به پرتال های بانکی، درگاه های دولتی و اپلیکیشن های ایرانی برای حجاج مهیا است .

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.